DrukujWszyscy jesteśmy księdzem Gancarczykiem

  • Kategoria: Akcja
  • piątek, 25 września 2009 12:53

Sąd skazał redaktora naczelnego i wydawcę "Gościa Niedzielnego" za mówienie prawdy o aborcji. Podpisz list w ich obronie.

Katowicki sąd okręgowy skazał w środę 23 września wydawcę i redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” na 30 tysięcy złotych zadośćuczynienia i przeprosiny Alicji Tysiąc za rzekome „porównanie pani Alicji Tysiąc do hitlerowskich zbrodniarzy odpowiedzialnych za zagładę Żydów w obozie Oświęcim-Brzezinka oraz za męczeństwo Żydów w gettach”.

Wyrok ten budzi wielkie wątpliwości. Nie tylko dlatego, że porównanie, za które „Gość Niedzielny” ma przeprosić powódkę w ogóle nie padło, ale także ze względu na konsekwencje prawne i ustrojowe, jakie z sobą niesie. Uważamy, że wyrok ten jest wymierzony w wartości konstytucyjne, jakimi są wolność słowa i wolność prasy. Jest to również próba cenzurowania debaty publicznej, która może zachęcić skrajne środowiska lewicowe do narzucania swojego światopoglądu reszcie społeczeństwa poprzez wymiar sprawiedliwości.

Zgadzamy się z księdzem Markiem Gancarczykiem, gdy konsekwentnie nazywa w swoich tekstach aborcję zabójstwem. Dlatego podpisujemy się pod zdaniem, które stało się jednym z powodów skazania go przez katowicki sąd:  „pani Tysiąc otrzyma 25 tys. euro odszkodowania, plus koszty postępowania, za to, że nie mogła zabić swojego dziecka. Mówiąc inaczej, żyjemy w świecie, w którym mama otrzymuje nagrodę za to, że bardzo chciała zabić swoje dziecko, ale jej nie pozwolono. To odszkodowanie będzie pochodzić z budżetu państwa, a więc z naszych podatków”.

 

PODPISZ LIST W OBRONIE KSIĘDZA MARKA GANCARCZYKA

ZOBACZ LISTĘ SYGNATARIUSZY

 

Redakcja Portalu Fronda.pl

  • digg.com
  • wykop.pl
  • Zapisz do del.icio.us
  • Ciekawe
  • Odsłon: 27380

Komentarze: 117

Opinii wyrażanych przez użytkowników portalu Fronda.pl nie należy utożsamiać z poglądami redakcji.

  1. Zobacz profil jannama jannama napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 14:50

    poszło:)

  2. Zobacz profil PaweŁ B PaweŁ B napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 14:54

    Ktoś mógłby podać namiary na sławny artykuł ks. Gancarczyka?

  3. Zobacz profil Pascalowa Pascalowa napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 15:12

    A zawód po co? Zeby lepiej wyglądało? Trzeba być 'kimś', żeby się mieć prawo głosu? Ja tam jestem nikim...

  4. Zobacz profil Yaro Yaro napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 15:12

    Proszszsz...: http://goscniedzielny.wiara.pl/?grupa=6&art=1191412106&dzi=1104714267

  5. Zobacz profil Romeus Romeus napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 15:54

    @ Pascalova - To napisz "gospodyni domowa". Jest to jeden z najważniejszych i najpotrzebniejszych zawodów, jakie istnieją.

  6. Zobacz profil PanSonic PanSonic napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 15:56

    heh nigdywzyciu :)

  7. piątek, 25 września 2009, 16:02

    pojszło!

  8. piątek, 25 września 2009, 16:29

    Poszło!

  9. Zobacz profil Lolek Lolek napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 16:35

    wysłane i (właśnie się okazało) dostarczone!

  10. Zobacz profil Smok Zygmunta Smok Zygmunta napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 16:36

    Poszło.

  11. Zobacz profil Jan Bodakowski Jan Bodakowski napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 16:40

    wysłałem

  12. Zobacz profil Izolda Izolda napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 16:45

    Poszło!

    przyszło mi do głowy że w sumie media robią dodatkową reklamę "Gościowi", wcale się nie zdziwię jeśli trzeba będzie zwiększyc nakład egzemplarzy.

  13. Zobacz profil Augustinus Augustinus napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 16:46

    bardo dobrze, że jest odzew...

    ale nie musicie informować, że wysłaliście - bo to i tak za jakiś czas będzie to widoczne...

  14. Zobacz profil tatra tatra napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 17:06

    poszło!

    patrz też -http://www.episkopat.pl/?a=dokumentyKEP&doc=2009925_0

  15. Zobacz profil Madej8 Madej8 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 17:14

    dolaczam sie :)))

  16. Zobacz profil jpa napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 17:55

    OŚWIADCZENIE

    W dniu dzisiejszym byliśmy świadkami wyroku, nawiązującego do najgorszych wzorców peerelowskiego wymiaru niesprawiedliwości. Skandaliczny wyrok, obnażający brak wiedzy sądu na temat początku życia człowieka to kpina z nauk medycznych, ale próba zmiany przez sąd - i narzucenia ogółowi społeczeństwa - nowego znaczenia pojęcia "zabójstwo", które do tej pory było dla wszystkich jasne (clara non sunt interpretanda), to hańba. Treść wyroku w sprawie Alicji T oraz jego uzasadnienie, wpisuje się w trend, obserwowany od dłuższego czasu, którego celem jst narzucenie Katolikom gorsetu poprawności politycznej oraz umieszczenie ich w gettcie zakrystii - bez prawa do publicznego głoszenia poglądów w sprawach wiary i moralności, gdyż te nie podobają się wrogom Życia i Chrystusa. Wbrew złudnym nadziejom, ofensywa "cywilizacji śmierci" ukierunkowana na zamknięcie ust katolickiej opinii publicznej, nie powiedzie się. Podobnie jak nasi przodkowie - bez względu na konsekwencje - nadal będziemy publicznie głosić Dobrą Nowinę światu. Jesteśmy także przygotowani do obrony Kościoła przed jego wrogami oraz swobody wyznawania naszej Wiary. Jest także oczywiste, że mamy prawo żyć według jej zasad. Żaden sąd, orzekający na podstawie - niezgodnego z zasadami moralnymi i wiarą - "prawa", nie jest w stanie tego zmienić. Tak samo, jak nie jest w stanie zmienić tego, że każdy człowiek ma prawo do życia od poczęcia do naturalnej śmierci

    oraz że aborcja to morderstwo i zło.

    Rada Główna Śląskiego Środowiska Wiernych Tradycji Łacińskiej z siedzibą w Bytomiu

  17. Zobacz profil Violusiek Violusiek napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 18:44

    super, że jest taka zbiorowa reakcja - wysłaliśmy (mam nadzieję, że można zgłosić kilka osób w jednym mailu) :)

  18. Zobacz profil Koloss Koloss napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 19:00

    Popieram i wysłałem maila.

  19. Zobacz profil Frankofil Frankofil napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 19:08

    I pan Heniek spod Biedronki, który nie wie, o co chodzi, ale co mu tam...

  20. Zobacz profil Alterego Alterego napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 20:08

    Frankofil - kłamiesz, jak do tej pory, to żadnego pana Heńka nie ma.

  21. piątek, 25 września 2009, 20:17

    Poszło i ode mnie i od mojego brata :)

  22. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 20:54

    Listy piszą .......

    No i co z tego !!!

    Jakby taką sędzinę wysłać do pierdla na 10 lat i do końca życia pozbawić możliwości pracy w tym zawodzie, to byłoby coś.

    Ale taka polemika z dewiacją to obraza istoty ludzkiej.

    To tak jakby rozmawiać z bandytą o jakości celi....

    Ona zasługuje na izolatkę !!!!! .... a nie na dyskusję z spadkobiercami 1000 letniej kultury.

    Apel ...... !

    Jaki apel ....?

    Apel powinien dotyczyć izolowania debili społecznych , a nie sprzeciwu przeciwko wyrokowi sądu !!!!

    Jakiego qrwa sądu !!!!

    To nie sąd, to kloaka polskiego wymiaru sprawiedliwości.

  23. Zobacz profil szara mysz szara mysz napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 21:02

    Poszło

  24. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 21:22

    Sędzia Ewa Solecka - takie to dane owej kobieciny .

    Mamy zestaw : Kiszczak, Jaruzelski, Michnik , Solecka itd...

    Polski naród baranów półgłowych oraz jedno jajecznych , może tych nazwisk nie zapamiętać , ale pozostałość polskiej inteligencji nigdy tego nie zapomni!!!

    Mój apel to :

    Polonio !!!

    Trzymaj się daleko od kloaki ojczyźnianej.

    Kaczorowski ... ?!

    Podaj się do dymisji. Ty nasz już nie reprezentujesz całując cztery litery osłów trojańskich.

    Polacy !

    Ojczyzna to Wy , a nie hektary ugoru i gnoju zarządzane przez świnie ubrane na podobieństwo człowieka.....

  25. Zobacz profil Aleluj Aleluj napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 21:35

    Nie wszyscy jesteśmy księdzem Gancarczykiem. Nie wszyscy popieramy zapędy katolickich zamordystów uzurpujących sobie prawo do obrzucania błotem innych z rezerwacją prawa do ochrony własnych "uczuć religijnych". Naruszanie czyichś dóbr osobistych zawsze powinno się spotkać z należytą odprawą, co miało miejsce w decyzji sędzi Soleckiej.

  26. Zobacz profil Tomasz A.S. napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 21:41

    Niestety poczta info@fronda.pl. zatkana

  27. Zobacz profil Jahos Jahos napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 21:51

    @Aleluj - jesteś konsekwentny?

  28. Zobacz profil soley4 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 21:57

    Pan Heniek pewnie nie ma komputera i internetu. Nie wie nawet co to "enter".

  29. Zobacz profil Modraszek Modraszek napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:05

    Biedny Ale luj:(

  30. Zobacz profil Modraszek Modraszek napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:10

    Łączmy się Kochani bo nas zło zaleje!

    List naturalnie podpisałem.

  31. Zobacz profil panther panther napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:31

    Pascalova: zapewne po to, aby nikt nie gadał głupot, że sami księża i siostry zakonne są na liście.

  32. Zobacz profil Centurionmac Centurionmac napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:38

    i poszło!

  33. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:44

    Ale luj.

    Klepać to se możesz, ale swoja matkę po głowie , że się z jakimś lujem zadała ......

    9 miesięcy i okrzyk - ale luj !!! ( po prostu nie chciał zakląć...)...

  34. Zobacz profil Magdusia Magdusia napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:51

    Odparłam pokusę głupiego żartu podpisania "Alicja Tysiąc" bo nie wpadłam na pomysł zawodu tej baby. :)

  35. Zobacz profil Magdusia Magdusia napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:54

    Hughes: przeczytałam Twój post z 21.59 - aż mnie zatkało - dobrze, że do mnie w naszej polemice tak nie "odjechałeś". Masz niesamowitą elokwencję w pewnej konwencji.

  36. Zobacz profil Rafalski Rafalski napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 22:57

    Sprawa jest naprawdę poważna, chodzi o ludzkie życie i wolność słowa. Proszę więc osoby ukrywające się pod nazwami: Frankofil, Hughes, Aleluj o przemyślenie swych wypowiedzi zanim je opublikujecie. Chodzi mi głównie o język jakiego używacie.

    Rafał

  37. Zobacz profil soley4 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:04

    Podpisane.

    Magdusia - dobry ten post z 22:51.

  38. Zobacz profil roy156 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:06

    Popieram ksiedza .Marek

  39. Zobacz profil Aleluj Aleluj napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:08

    Rafalski

    Nie mieszaj mnie proszę z asenizatorem Hughesem. Mój język nie zawiera ocen obscenicznych czyli, jak mniemam, wywodzących się z "cywilizacji miłości". Chłop ma problem i dlatego posługuje się fekaliami, które to porównania są mu bliskie i zrozumiałe.

    W imię prawdy napisałem, że nie wszyscy jesteśmy ks. Gancarczykiem co obwieścili autorzy - sygnatariusze listu. A przecież wy tak kochacie prawdę.

    Magdusiu

    Prawie niczym się nie różnisz od Alicji Tysiąc - też jesteś baba, która ma swoje przekonania a ona swoje. Tylko, że ona nie mówi, że Tobie co masz robić.

  40. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:12

    Ty , Rafalski !

    Odemnie to ze dwa metry ma prawo.

    Ja się nie ukrywam pod Hughesem. Ja nim po prostu jestem.

    Nie będę cezelował języka dla chamów i prostaków.

    Piszę do każdego takim językiem , jaki , myślę że może zrozumieć.

    A tak przy okazji to serdecznie pozdrawiam Magdusię.

    Ciebie lubię chociaż nie zawsze się z Tobą zgadzam.

  41. Zobacz profil Magdusia Magdusia napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:13

    Aleluju: "Prawie niczym się nie różnisz od Alicji Tysiąc - też jesteś baba, która ma swoje przekonania a ona swoje. Tylko, że ona nie mówi, że Tobie co masz robić."

    Jeżeli dla Ciebie wszystkie kobiety prawie niczym się nie różnią to marna zaczepka.

  42. Zobacz profil Rafał37 Rafał37 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:15

    w ramach protestu wobec tego wyroku aby jeszcze dobitniej uświadomić słuszność swoich poglądów ks.Garncarczyk wraz z innymi redaktorami z

    redakcji powinien się publicznie ukrzyżować, na co z niecierpliwością czekają wszyscy czytelnicy!!!

  43. Zobacz profil Aleluj Aleluj napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:17

    Magdusia

    Żadna zaczepka. Tylko wydawało mi się, że Ty właśnie potrafisz się powstrzymać od takich określeń. Naprawdę musisz o tej nieszczęśnej kobiecie pisać per "baba"?

    Hughes

    Jeśli tak jak ty wygląda inteligencja katolicka to ja "cham i prostak" martwię się o was bo na psy schodzicie.

  44. Zobacz profil Magdusia Magdusia napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:20

    Aleluju: czy o monstrum, które chciało dokonać aborcji godzi się napisać "kobieta" - przecież to uwłacza kobietom, które po to są stworzone, aby pod sercem chronić dzieci. Określić ją jako - dama - nie byłaby to prawda. Baba jest najdelikatniejsze.

  45. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:20

    Ukrzyżować się to powinieneś się czubku Rafał 37 , ale na ciele następnego debila czyli aleluja .

    W pozycji 69, żebyś za wiele nie mógł mówić, pedale jeden.

  46. Zobacz profil Magdusia Magdusia napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:22

    Hughes - szkoda, że antykatolickich konkursów piękności tak zdecydowanie nie zwalczałeś...

  47. Zobacz profil Rafał37 Rafał37 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:23

    ależ nie rozumiem skąd tyle agresji?

    przecież to będzie wspaniałe udowodnienie swojej wiary w ideały!!

  48. Zobacz profil Magdusia Magdusia napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:24

    Rafał37: nie szargaj świętymi słowami przywodzącymi na myśł Mękę i Śmierć Pana Naszego.

  49. Zobacz profil Grzegorzek Grzegorzek napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:28

    Wysłałem! pro-life!

  50. Zobacz profil Rafał37 Rafał37 napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:30

    no przepraszam ale nie szargam !!!!

    znane sa z historii takie wspaniałe dowody wiary!!!

    dlaczego by do nich nie wrócić ?

  51. Zobacz profil Aniatax Aniatax napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:31

    Wszyscy piszą o Pani Alicji Tysiąc o wyroku o pieniądzach itd.a ja powiem krótko nie chciałabym być na miejscu tego dziecka!!!!!! Dzieci przeżywają szok jak się dowiadują, że są adoptowane, ale dowiedzieć się że własna matka Cię nie chciała, że gdyby miała pozwolenie na aborcję to miała by lepszy wzrok a Ciebie by nie było i cały świat o tym trąbi. Sytuacja nie do pozazdroszczenia. Dziękuję swoim rodzicom, że nigdy im taka myśl do głowy nie przyszła choć życie mojej Matki też było zagrożone jak i pewnie wielu innych kobiet, które wybrały życie swojego dziecka a nie patrzyły tylko na siebie. Popieram Księdza w zupełności. Ania

  52. Zobacz profil rozkat rozkat napisał/a:

    piątek, 25 września 2009, 23:35

    Czy moglibyśmy pod tym apelem trochę spokojniej? Niech sobie to szambo typu Ale luja i inni wybija, a my trzymajmy proszę emocje na wodzy ze względu na sprawę o jakiej mowa powyżej.

  53. Zobacz profil Emil86 Emil86 napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 01:01

    poszło!

  54. Zobacz profil Moon Moon napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 05:48

    Wysłałam.

    Ten wyrok godzi w wolność słowa.

  55. Zobacz profil VisitorQ VisitorQ napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 05:55

    Z ciekawości poszukiwałem w internecie coś o A.T. i trafiłem na

    http://wyborcza.pl/1,76842,4237315.html

  56. Zobacz profil Moon Moon napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 06:29

    A tu szokujący reportaż o tym dziecku i ich zyciu:

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5818667,Julka_i_my.html

    Ja się poddaję, to ponad moją wytrzymałość.

  57. Zobacz profil greenn22 greenn22 napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 07:35

    @Aleluj:

    "Mój język nie zawiera ocen obscenicznych czyli, jak mniemam, wywodzących się z "cywilizacji miłości"."

    Aleluj, znowu kłamiesz. Wielokrotnie używałeś ocen obscenicznych takich jak: katosie nie mają rozumu, nie mają pojęcia o seksie, uważasz że Polska to wyłącznie twój kraj, dorobek Kościoła Katolickiego uważasz za obleśną spuściznę historyczną.

    Potwierdzasz więc, że dalej chcesz trwać w swoim prymitywnym i obłudnym chamstwie.

  58. Zobacz profil Mały Inkwizytor Mały Inkwizytor napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 10:19

    @Moon - masz rację, szokujący. W głowie się nie mieści, jak matka może coś takiego dziecku robić - ciągać je przed kamery, by każdy zawsze w Polsce mógł poznać, że to jest ta dziewczynka, przez którą matka straciła wzrok, to jest ta, która w opinni jej matki powinna była zginąć przed narodzeniem. To wykorzystanie dziecka przez matkę, feminazistki i Gówno pewnie nigdy się nie skończy.

  59. Zobacz profil Maras Maras napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 10:28

    Ja nie jestem ks. Gancarczykiem, więc wypraszam sobie używanie słowa "wszyscy"

  60. Zobacz profil loleK loleK napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 10:33

    Nie wchodzę na www.gazeta.pl ani nie kupuję (świadomie) żadnych produktów agory; nie dam zarobić promotorom cywilizacji śmierci ani grosza.

  61. Zobacz profil panther panther napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 10:54

    Maras, nie musisz się pod tym stwierdzeniem podpisywać. A jeśli się podpisałeś to sobie teraz nie "wypraszaj".

  62. Zobacz profil Violusiek Violusiek napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 11:03

    Maras: *wszyscy* to Ci , którzy się identyfikują z tym poglądem, który jest przedstawiony w liście,ogólnie z duchem FRONDY jako portalu katolickiego, jeśli się nie utożsamiasz to nic sobie nie "wypraszaj", nic tu po Tobie, czytaj onet lub inne lewackie portale

  63. Zobacz profil buszido buszido napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 11:20

    A ja wyslalem Jaroslaw Manaj-ateista i mnie nie ma,za to sa inne swietna zawody jak ksiadz czy mama.

  64. Zobacz profil Jahos Jahos napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 11:48

    @buszido - jeśli wysłałeś to z pewnością za jakiś czas Twój wpis się ukaże.

  65. Zobacz profil buszido buszido napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 12:39

    @Jahos-nie zalezy mi na tym,protestuje przeciw glupocie tego wyroku.

  66. Zobacz profil Mikael Mikael napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 12:54

    poszło

  67. Zobacz profil Modraszek Modraszek napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 13:16

    Buszido - Niestety ten wyrok to nie głupota, a - wielkie "poprawnościowe" draństwo.

    Poza wszystkim innym, jest on ewidentną próbą wprowadzenia CENZURY.

    Nie pierwszą zresztą, ale szczególnie wymowną.

    Jeśli mocno nie przeciwstawimy się temu, to w niedługim czasie czeka nas dużo gorszy totalitaryzm niż w czasach prl-u. Wiem co mówię, bo przeżyłem tamte mroczne czasy i widzę co się zaczyna dziać.

  68. Zobacz profil skubi napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 13:22

    Dałem to na wykop. Jak na razie: jedna osoba (poza mną) wykopała, 9 osób zakopało. Coś czuję, że na Wykopie nasza sprawa nie jest zbyt popularna. Ale mimo wszystko wykopywać warto:

    http://www.wykop.pl/link/240318/list-protestacyjny-w-sprawie-wyroku-alicja-tysiac-gosc-niedzielny

  69. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 15:28

    Redakcji Frondy proponuję apel o usunięcie sędzi Ewy Soleckiej ze stanowiska.

    To jest APEL !!!!

    Ja nie chcę jej w polskiej przestrzeni publicznej.

    Tak jak nie chcianymi powinni być sędziowie bandyci, którzy skazywali AK-owców na kary śmierci, lecz z powodu braku niepodległości Polski nie zostali ukarani ani wtedy ani teraz, tak chcę usunięcia owej kobiety. Chyba , że Polska w dalszym ciągu nie jest niepodległa .

    To powiedzcie !!! bydlaki rządzące.

    Powiedzcie , że jest to Polska nie rządzona , ale zarządzana przez ubezwłasnowolnionych śmieci historycznych.

  70. Zobacz profil Ja Ja napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 17:00

    A do kogo ten list zostanie wysłany?

  71. Zobacz profil Kreskania Kreskania napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 17:02

    Wysłałam.

    Załosne, jak taka głupia i prymitywna baba może być sędzią "niezawisłym". Ktoś na tym portalu kiedyś słusznie zauważył, że ową niezawisłość można odnieść jedynie do tego, "że jeszcze nie wisi".

  72. Zobacz profil Moon Moon napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 17:52

    @Mały Inkwizytor

    Ta pani upublicznia prywatność swoją i tej dziewczynki, a to już karygodne.

  73. Zobacz profil Polipid Polipid napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 19:06

    Łuna to się może coś na pamięć nauczyła, ale z logicznym myśleniem jest na bakier ... i sądzi ... masakra.

  74. Zobacz profil Hughes Hughes napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 19:50

    Do Ja.

    Do kogo ?

    Do środowiska sądowego, do ich organizacji.

    Albo się oczyszczą z fusów albo stracą swoją wiarygodność do końca.

  75. Zobacz profil Michorek2000 napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 20:26

    1. Czytałem ten artykulik. Jeśli już ktokolwiek mógłby się czuć urażony, to owi sędziowie unijni, przyznający na nasz koszt 25 tysięcy euro. Analogia między nimi a esesmanami jest oczywista. Ale sama Tysiąc?

    2. No, cóż podpisałem. Czuję się świetnie, bo nie myślałem nigdy że będę w tak doborowym towarzystwie.

    3. Przeglądając listę, natrętnie pulsowała mi w głowie myśl, że wygląda to trochę jak lista katyńska. Pewnie pulsowała mi sodówa, ale zachowując wszelkie proporcje co do mojej osoby, czołówka co najmniej listy to elita. Prawdziwa.

  76. Zobacz profil Krzych K Krzych K napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 21:01

    Podpisałem już wczoraj. Myślałem, że będzie nas trochę więcej. Zapewne nie jest to kompletna lista.

  77. Zobacz profil Noel Noel napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 21:26

    Droga Frondo, w tej nowej wersji spisu sygnatariuszy jest naprawdę trudno manualnie policzyć ile osób jest aktualnie zebranych... czy nie można było zostawić poprzedniej wersji z numerkami kolejno od 1-...; a ewentualnie zostawić taką jak obecnie, ale podawać na bieżąco po każde aktualizacji listy, ile obecnie jest na niej osób ? taki pomysł tylko...

  78. Zobacz profil Pojmen Pojmen napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 21:32

    Błagam Was wszystkich, proszę Was z całego serca i na kolanach: poświęćcie 15 minut na zastanowienie się nad następującymi kwestiami.

    1) Co Jezus Chrystus, Theou Hyios, powiedziałby Alicji Tysiąc?

    2) Co Jezus Chrystus, Theou Hyios, powiedziałby księdzu Gancarczykowi?

    3) Co Jezus Chrystus, Theou Hyios, powiedziałby innym aktorom tej tragedii - Julii Tysiąc, prawnikom Alicji Tysiąc, ludziom Frondy, ludziom Gazety Wyborczej i wreszcie Wam?

    Proszę, spróbujcie, poproście Ducha Świętego żeby Was w tej materii oświecił.

    P.S. JA NIE TWIERDZĘ, ŻE WIEM CO ICHTHYS BY POWIEDZIAŁ. JA TYLKO WIEM, ŻE WARTO SIĘ NAD TYM ZASTANOWIĆ.

  79. Zobacz profil Zyzol Zyzol napisał/a:

    sobota, 26 września 2009, 22:01

    Przyznam, że im wiecej czytam komentarzy na różnych portalach dochodzę do wniosku, że coraz bardziej nie wiem o co chodzi. A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Myślę tu o pieniądzach które przynosi można powiedzieć "przemysł spędzania płodów'Wyrok o którym mowa ma na celu zamknąć usta Kościołowi, który mimo swoich słabości ma odwagę mówić prawdę. Proponuję, aby aborcję dopuścić bez ograniczeń, z klałzurą, że ma być całkowicie bezpłatna i nierefundowana w żaden sposób tak dla matek jak i lekarzy. Myślę, że liczba zabójstw dzieci nienarodzonych drastycznie zmaleje.

  80. niedziela, 27 września 2009, 00:25

    Poszło. Dzisiaj miałem nieszczęście wziąć do łapy Aborczą w samie jak stałem do kasy. Efekt: zepsuty humor i nieodparta chęć spuszczenia komuś manta (na przykład w BattleFront). Felieton jakiegoś pacana podnosił subtelne cierpienia aborcyjanek - jak one cierpią. I czy Kościół nie ma innych tematów. Otóż moim zdaniem Kościół nie ma innych tematów jak walka o życie bezbronnych i cichych. Jak również nieporównywalne są dla mnie cierpienia besiatsko rozrywanych i mordowanych i zleceniodawców morderstwa. Gdyby ktoś napisał prawie taki sam atykuł - ale zamiast dzieci aborcjowanych użył Żydów a aborcyjonistek - Gestapo, to ta sama Aborcza wrzałąby z oburzenia jak śmiemy to porównywać! No cóż, koszula...

  81. niedziela, 27 września 2009, 00:37

    Program w TVN 24, środa 23 bm, osoby - Teresa Jakubowska z Racji Polskiej Lewicy, partii wspierającej Alicję Tysiąc; ks. Marek Gancarczyk.

    Na zakończenie prowadzący Bogdan Rymanowski pyta Teresę Jakubowską o proces w Strasburgu:

    " Dlaczego tego procesu nie utajniono? "

    I pada odpowiedź:

    " Dlaczego nie utajniono? To jest dla mnie zupełnie oczywiste. Chodziło o załatwienie sprawy w sensie generalnym. "

    ***

    TVP Info (czwartek), program - Minęła dwudziesta.

    Monika Karbowska - Racja polskiej lewicy, powiedziała m,in: " wszystko wypływa z niedoskonałości ustawy, dlatego tą ustawę trzeba "zmienić i trzeba po prostu aborcję zalegalizować, wtedy Alicja Tysiąc by sobie po prostu poszła, wzięła pigułkę i by było po sprawie. A później zdecydowała by się na kolejne dziecko, w momencie gdy była by na to gotowa, a nie przypadkowo po prostu i tyle "

    Z wypowiedzi p.Moniki wypływa wyraźne przesłanie.

    Perypetie Alicji Tysiąc, mają posłużyć lewicy do zmiany obowiązującego prawa aborcyjnego, czyli doprowadzić do swobodnego (na życzenie kobiety) dostępu do zabijania dziecka w jej łonie.

  82. Zobacz profil hiob hiob napisał/a:

    niedziela, 27 września 2009, 03:15

    Masz rację, Klarcia i pani Karbowska wcale tego nie ukrywała w swoich wypowiedziach. Pani Tysiąc jest tu tylko pionkiem, rozgrywanym przez lewicę. Celem jest umożliwienie zabijania nienarodzonych dzieci na żądanie, zniszczenie rodziny i samounicestwienie narodu. Bo za tym stoi nawet nie lewica, oni także są tu pionkami, choć im się wydaje, że to oni pociągają za sznurki. Biedne marionetki. Za sznurki w tej sprawie pociąga kudłaty.

    .

    Dlatego powtórzę jeszcze raz, choć wiem, że niektórzy mają już tego dość. Tylko modlitwą i postem możemy tę walkę wygrać.

  83. Zobacz profil hiob hiob napisał/a:

    niedziela, 27 września 2009, 03:16

    PS. Mail z poparciem, oczywiście, posłany.

  84. Zobacz profil Ariadna Ariadna napisał/a:

    niedziela, 27 września 2009, 13:23

    Słuszna sprawa - mail z poparciem oczywiście wysłany.

  85. Zobacz profil Decain Decain napisał/a:

    niedziela, 27 września 2009, 14:55

    Też wysłałem maila. Zobaczcie to: http://www.youtube.com/watch?v=PEymkUXv6Bs i http://www.youtube.com/watch?v=nGZtCZ4270c (szczególnie część 2 jest ciekawa). Widać wyraźnie to o czym pisał Hiob. Pani Tysiąc jest wykorzystywana przez Rację i GW.

    Pomódlmy się za ks. Marka Gancarczyka, redakcję "Gościa" ale i za ich prześladowców.

  86. Zobacz profil J.M.Kiler J.M.Kiler napisał/a:

    niedziela, 27 września 2009, 17:07

    wysłałem maila wczoraj, ale lista nie była od tego czasu aktualizowana. Mam nadzieję, ze bedzie.

  87. Zobacz profil buszido buszido napisał/a:

    niedziela, 27 września 2009, 23:34

    Ja juz wyslalem dwa maile i lipton,ale miejsza z tym.Nie jestem zwolennikiem tego typu dzialania bo sie brnie w system ktory chce sie zwalczac.To tak jak choremu na raka wszczepic grulice.Wiemy ze umrze ale nie na raka,i to jest traktowane jako sukces.A takie pojecie jak satyswakcja w polityce nie istnieje,a tym chyba beda te podpisy.

  88. niedziela, 27 września 2009, 23:47

    http://fronda.pl/gancarczyk

  89. Zobacz profil Kokosia1 Kokosia1 napisał/a:

    poniedziałek, 28 września 2009, 08:44

    poszło !!!

  90. Zobacz profil Aleluj Aleluj napisał/a:

    poniedziałek, 28 września 2009, 09:25

    Hughes

    Ukrzyżować się to powinieneś się czubku Rafał 37 , ale na ciele następnego debila czyli aleluja .

    W pozycji 69, żebyś za wiele nie mógł mówić, pedale jeden.

    ... czy to Jezus przez Ciebie przemawia?

  91. Zobacz profil Aleluj Aleluj napisał/a:

    poniedziałek, 28 września 2009, 09:27

    Magdusia

    Inaczej Cie oceniałem. Przepraszam.

  92. Zobacz profil Emilka Emilka napisał/a:

    poniedziałek, 28 września 2009, 15:36

    Miło widzieć na liście Pana Wojtka Cejrowskiego!

  93. Zobacz profil Memory5 Memory5 napisał/a:

    poniedziałek, 28 września 2009, 17:10

    Dobrze by było gdyby tzw.pani Alicja Tysiąc co nie potrafi samodzielnie wypowiedzieć zdania złożonego, nie zaszła znowu w ciążę - oglądając wywiad z nią w "Superstacji" można sobie obejrzeć i posłuchać przemyśleń(link gdzieś u góry). Nawiasem - dziennikarz - jakieś wyjątkowe mydło, widziałem takich w telewizji w stanie wojennym.

    Mojemu ojcu państwo niemieckie przyznało za pobyt w obozie koncentracyjnym odszkodowanie(?) w 1995 roku w wysokości ok. 4500 PLN(nie przyjął). Hojna była pani sędzia.

  94. Zobacz profil Basiazpriv Basiazpriv napisał/a:

    wtorek, 29 września 2009, 13:34

    Popieram...

    Zawsze złu mówmy NIE. To bynajmniej nie pani Tysiąc została oceniona lecz jej czyn i czyn pani sędzi. Należy zawsze potępiać zło a nie człowieka i złu trzeba mówić NIE prosto i wyraźnie i mówić o jego rozmiarach, przypominając także o tym, jakie ono niesie ze sobą tragiczne skutki - tak jak uczynił to ks.Gancarczyk. Dziękuję bardzo ks. Markowi za taką postawę za to, że w sytuacji kiedy mogłoby zabraknąć mi odwagi, powiedział to co czuje moje serce i to co jest PRAWDĄ o życiu i opowiedział się za życiem. Wspieram modlitwą...

  95. Zobacz profil Iwi Iwi napisał/a:

    wtorek, 29 września 2009, 16:20

    Popieram!!! Życiu w każdej chwili, w każdych okolicznościach musimy mówić TAK!!! I nazywać prawdę po imieniu...aborcja to ZABÓJSTWO!!!

  96. Zobacz profil Nara Nara napisał/a:

    wtorek, 29 września 2009, 19:00

    Za szczekanie nienawiści trzeba płacić kasą doczesną a nie jak by chcieli pasterze tradycyjne BÓG ZAPŁAĆ.Jak ma prawo usunąć to ma prawo. Katolik nie potrzebuje ustawy a nie katolik ma prawo i go to wali.

  97. czwartek, 1 października 2009, 10:25

    Za bezmyślność ks. Gancarczyka, jego niekompetencje i niezrozumienie wyroku Trybunału słono zapłaci GN. I dobrze. Nie popieram tego co chciała zrobić p. Tysiąc,, ale ona działała cały czas w granicach prawa, a nikt nikogo nie ma prawa obrażać, choćby był nie wiadomo jak przenajświętszy w swoim własnym pojęciu..

    O głupocie wspominam dlatego , ze to samo możną było napisać równie dobitnie , a za to tak , ze nikt by się nie mógł przyczepić.

    A tak.... znalazł sobie GN czarownicę do spalenia , a tu "czarownica" się odgryzła , i panika , "ajaj , bija nas ":-)... :-)

  98. Zobacz profil Biskup Biskup napisał/a:

    czwartek, 1 października 2009, 14:19

    Prawo jest nie pomyśli KK i należy je zmienić zgodnie z widzimisię hierarchów tej przeszło 2000 letniej instytucji. A jak nie toś jest żyd, lewak, potępiony, opętany. KK ma w nosie co myślą katolicy albo "katolicy" (ci co nie sprzeciwiają się in vitro np).

  99. Zobacz profil Grom Grom napisał/a:

    czwartek, 1 października 2009, 16:53

    Jaki byl sklad sedziowski tj. imiona i nazwiska?

    Czy to byly osoby o UB-ecko zydowskich korzeniach?

  100. Zobacz profil Biskup Biskup napisał/a:

    czwartek, 1 października 2009, 18:01

    Ja myślę, że to potomkowie kosmitów...

  101. piątek, 2 października 2009, 15:57

    @biskup: zgadza się; jak jest coś nie po naszej myśli to protestujemy i głośno tupiemy! Zbieramy listy podpisów, organizujemy modlitwy w intencji. A może już nie wolno? Podobno to my nie jesteśmy tolerancyjni. Jak widać po wpisie: jesteś kolejnym tolerastą walczącym tylko o "swoją" tolerancję.

    Nie podoba nam się mordowanie niewinnych w majestacie prawa.

    Tobie się podoba? Twoja sprawa - każdy ze swoich czynów i słów zda kiedyś relację.

    Zabawne tylko że zezwolenia zabijania dzieci chcą ci sami co na billboardach wypisują: kocham nie biję, nie krzyczę, słucham, mam czas...

    A kk to katolicy - a nie hierarchia, nawet jeśli niektórym biskupom wydaje się inaczej.

  102. Zobacz profil Walpurg Walpurg napisał/a:

    piątek, 2 października 2009, 17:50

    Tylko 7 000?

    Kiepsko!

    Petycję w sprawie związków partnerskich dla gejów i lesbijek podpisało już blisko 8 000. Tylko że gejów i lesbijek jest w społeczeństwie 5% a katolików (podobno) 97%.

    Czyli wynik fatalny.

  103. Zobacz profil Grom Grom napisał/a:

    poniedziałek, 5 października 2009, 02:57

    Widze ze FRONDA bije piane z innymi mediami i kieruje uwage polskiego spoleczenstwa w tak zwany kozi rog.

    Przeciez to "nasz" kard. Glemp z przedstawicielami Episkopatu namaszczoni przez JPII jezdzili do Magdalenki na rozmowy z gen. Kiszczakiem. Za zwrot dobr koscielnych zazydzony Episkopat zdradzil Narod Polski. To Episkopat popieral i popiera uklad Okraglego Stolu.

    W wyniku tego uklady mamy gruba kreske, brak dekomunizacji i lustracji sadownictwa. Teraz duchowni udaja wariata i rozdzierja szaty. Pisza protesty i zbieraja podpisy. Ja w tej hucpie udzialu nie biore. Szanowni Pasterze macie to coscie nawarzyli w Magdalence. Zycze wam wiecej takich wyrokow sadowych, moze sie obudzicie z letargu samozadwolenia, kiedy narood pozbawiony wlasnosci i przewodnictwa duchowego kona.

  104. Zobacz profil Agnieszkajb Agnieszkajb napisał/a:

    poniedziałek, 5 października 2009, 18:58

    Popieram księdza Marka.

  105. Zobacz profil Grom Grom napisał/a:

    wtorek, 6 października 2009, 00:10

    Sa jeszcze ludzie ktorzy widza sprawy podobnie jak ja:

    http://www.youtube.com/watch?v=nraa0g30k0w

  106. Zobacz profil Tomator Tomator napisał/a:

    wtorek, 6 października 2009, 08:40

    O nie, ja nie jestem księdzem, ani Gancarczykiem. Pisać o zbrodniarzach hitlerowskich we wstępie do wzmianki o wyroku trybunału..? Oczywiste nadużycie. Wolność słowa wolnością słowa, a poszanowanie godności człowieka powinno być ponad wolnością słowa! W przeciwnym razie wylądujemy w bagnie, jakiego próbki pokazał tu Hughes. Szczególnie od osoby duchownej wymaga się bycia wzorem cnoty. Cnoty powściągliwości w wyrażaniu opinii na przykład.

    Co obrońcy życia zrobili dla Julii Tysiąc? O ile mi wiadomo, nic.

    Jakim prawem ksiądz odmawia dziecku chrztu? Nawet jeśli ma coś do matki, to jakim prawem odmawia sakramentu dziecku? Dlaczego starsze rodzeństwo Julii nie mogło normalnie pójść do komunii? Jakim prawem "obrońcy życia" szkalują ich matkę? Nie zabiła swojego dziecka, nie usunęła ciąży, nie ma tego grzechu na swoim sumieniu, a jednak traktuje się tę rodzinę jak zapowietrzonych. Na takie życie ratowano Julki zalążek??? Takiej miłości uczył Jezus??? Kurwę ocalił i powiedział "idź i nie grzesz więcej". Mordercę przyjął do swego królestwa. A tu co? Pełna wiary i miłości niewiasta obdarza swoją bliźnią pogardą nazywając ją "babą". Skąd ta pogarda? Z miłości? Miłości do czego? Bo nie do Boga i nie do bliźniego!

    Kto innych osądza, taką miarą będzie mu odmierzone, pamiętajcie!

  107. Zobacz profil Grom Grom napisał/a:

    wtorek, 6 października 2009, 17:55

    re: Tomator

    Belkot oparty na informacjach z Gazety Wyborczej i Telewizornii. Siegnij do zrodla, kup "Goscia Niedzielnego" i spokojnie przeczytaj. Przedtem pomodl sie o zdolnosc zrozumienia czytanego tekstu.

  108. Zobacz profil Tomator Tomator napisał/a:

    wtorek, 6 października 2009, 18:18

    Czytałem.

    Zastanawiałem się też, czy ksiądz Gancarczyk nie lubi czasem zrelaksować się na łonie natury. Już on sam wie najlepiej. Bo taki np. dr Mengele lubił.

  109. Zobacz profil Proelio Proelio napisał/a:

    czwartek, 8 października 2009, 18:39

    "Manifest" w sprawie J.Tysiac (corki nie matki Alicji)

    http://tinyurl.com/j1000

  110. Zobacz profil Prorok Prorok napisał/a:

    czwartek, 8 października 2009, 21:10

    A ja z uporem maniaka pytam się: CO NA TEN CAŁY CYRK MÓWI MĄŻ PANI ALICJI TYSIĄC, A OJCIEC JEJ DZIECI?

  111. Zobacz profil Aewchir Aewchir napisał/a:

    czwartek, 8 października 2009, 21:24

    obrazanie ludzi nic nie da. NIE ZAPEDZAJCIE SIE W FANATYZM!!!! I JEDNA I DRUGA STRONA!!! PANSTWO PROLAJFERZY I CI DRUDZY, BO CO WAM TO DA? KAZDY Z WAS MA TROCHE RACJI!

    Tomator, o tym chrzcie nie bylo mi wiadomo, ale jesli ksiadz odmawia chrztu, to ze wzgledu wlasnie na dobro dzieca i rodzicow, bo przy tym sakramencie przyrzeka sie przeciez, ze wychowa sie dziecko na katolika itp, itd. A jaka gwarancja jest na to, ze p. Tysiac wychowa dziecko na chrzescijanina, kiedy sama chciala je zabic, a teraz walczy z ta wiara, do ktorej chce wlaczyc swoja corke? Nie ma zadnej gwarancji!!!

  112. Zobacz profil Aewchir Aewchir napisał/a:

    czwartek, 8 października 2009, 21:44

    PROSZE, NIE OBRAZAJCIE SIE NA WZAJEM I NIE UZYWAJCIE NIE CENZURALNYCH SLOW! To na prawde do niczego nie prowadzi, tylko jeszcze bardziej zaslepiacie sie w swoich ideach.

    Tomator: obrazasz ks. Gancarczyka, nie majac chyba powodow do tego, ale "ty to robisz w dobrej sprawie"? Nie dawno wlasnie obraze godnosci czlowieka mu wytkales! Co do "Kurwę ocalił i powiedział "idź i nie grzesz więcej" to powiedzial jej to po tym, jak przyznala sie do swojej winy. To samo bylo z morderca. Zastanow sie nad tym, co mowisw. Wszyscy sie zastanowcie, bo chyba nie tylko Tomatorowi potrzebna jest modlitwa o rozumienie tekstu, swojego tez.

    Wy, prolife, jestescie wiekszoscia na tej stronie, wiec nie chce mi sie pisac pojedynczych cytatow, ale przeciez walczycie o czlowieka. O KAZDEGO czlowieka. O pania Tysiac tez, wyobrazcie sobie, bo ona tez jest czlowiekiem. Wiec nie walczcie o nia w sposob obrazajacy jej godnosc, bo walczycie wtedy przeciwko przykazaniom i przede wszystkim przeciwko sobie. To wlasnie jest fanatyzm - nie zauwazanie tego, z czym sie walczy u siebie!

  113. Zobacz profil Terka napisał/a:

    piątek, 9 października 2009, 21:12

    Podpisuję list w obronie Ks. Gancarczyka!! Bez gadania.

  114. Zobacz profil Sykstus Sykstus napisał/a:

    niedziela, 11 października 2009, 14:26

    Ja już się podpisałem. Apeluję do ludzi którzy cenią sobie wolność słowa i wartości chrześcijańskie: ZŁÓŻCIE PODPIS.

  115. Zobacz profil Tomator Tomator napisał/a:

    poniedziałek, 12 października 2009, 10:07

    Widzisz Aewchirze, ja wcale nie chciałem obrazić księdza. Wydaje się jednak wszystkim, że ów nikogo nie obraził i że chcą umierać za to, żeby Gancarczyk mógł powiedzieć to, co powiedział, bo to nie wykracza poza granice wolności słowa. "Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe": ksiądz powinien był to kiedyś słyszeć. Przecież nie napisałem, ze jest jak Mengele. Ja też lubię się odprężyć na świeżym powietrzu. Hitler pewnie też lubił. Karol Wojtyła na pewno. Też lubię góry. Czy więc jestem jak papież, czy jak dyktator? Wierzę, że do obu mi daleko.

    Ale widać Kali jest wzorem filozofa dla niektórych. Więc podpisują.

    Nie mów mi proszę, że ksiądz odmawiając chrztu dziecku robi to dla jego dobra. Skoro Kościół się od niego odwraca, jak ma pokazać, że Chrystus się od niego nie odwróci? Jakie są szansę na doprowadzenie dziecka do zbawienia? Złu się nie poddawaj, ale zło dobrem zwyciężaj.

    No ale po co komu to całe głupie dobro?

  116. Zobacz profil Jarostanislaw Jarostanislaw napisał/a:

    sobota, 17 października 2009, 16:42

    Zachęcam do przeczytania i komentowania http://interia360.pl/artykul/tecza-nad-polska,25040.pl

  117. Zobacz profil Glas4 Glas4 napisał/a:

    niedziela, 25 października 2009, 22:18

    Poszło

    W sumie ... to bardzo delikatnie określił to co się stało.

    Nawet hitlerowcy nie mordowali "swoich" dzieci ... .

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.