30.06.20, 11:24Screenshot Youtube - Krakowska Akademia im. A. F. Modrzewskiego

Prof. Jaczewski: Seks z dziećmi nie powinien być karany

Czy tytuł naukowy przed nazwiskiem daje prawo do wygłaszania dziwnych opinii? Wydaje się, że tak, przynajmniej w przypadku profesora Andrzeja Jaczewskiego. Ten znany pediatra i seksuolog w jednej ze swoich książek napisał, że kontakty seksualne z dziećmi i młodzieżą powyżej 9 roku życia „nie powinny być karane”.

W rozdziale „Problem pedofilii” dzieli dzieci na trzy grupy rozwojowe: do lat trzech, między trzecim a ósmym rokiem oraz powyżej dziewięciu. Dodaje: „Kontakty dobrowolne i świadome nie powinny być karane przynajmniej w najstarszej grupie”.

ks/ brulion24.pl

Komentarze

harcerz A.Jaczewskiego2020.07.7 1:59
Zaszokowała mnie ta internetowa informacja o prf.A.Jaczewskim. Byłbym zgodny z komentarzami, ale... 1-obejrzałem na YT SYNDROM KINSEYA+ komentarze= ok. 4 godzin 2- W dzisiejszej atmosferze nic prostszego, gdy się chce kogoś zniszczyć, wystarczy oskarżyć go o pedofilię lub obronę pedofilów. 3- Zainteresowanym tematem pedofilii polecam Prof. Andrzej Jaczewski – Cicer cum caule Problem pedofilii [FRAGMENT KSIĄŻKI] 4- umówiony jestem na rozmowę tel.z Profesorem, ponieważ też byłem bardzo zbulwersowany informacją wg wzoru TVP-Info
zenon2020.07.6 21:55
zboczeńcu a dlaczego nie z kozą.przecież to praktykowałeś.Teraz organy scigania maja podanego na tacy pedofila ,którego należy zamknąć do konca jego podłego żywota
Barbara2020.07.6 21:52
Liczy na poklask bo widzi,że obecnie,niestety,wszelkie zboczenia są promowane.Ale twoje niedoczekanie kretyński cieciu ażeby w Polsce doszło do praktykowania twoich,śmieciu,teorii
Andrzej2020.07.6 21:50
wyjątkowe odrażające ,zboczone bydle i toto jest profesorem,ohyda.Prosty chłopie stuknij w kalendarz to jedyne logiczne wyjście dla ciebie
Krzysztof2020.07.6 21:46
zboczony debil i zboczeniec
VViktor2020.07.3 22:12
Pan profesor idzie w ślady pedofila Daniela Cohn Bendita super entuzjasty unijnego, przyjaciela Michnika. Wykorzystywał dzieci w załozonym przez siebie przedszkolu. W wywiadzie telewizyjnym w 1982 roku Cohn-Bendit opisywał dalsze szczegóły, podkreślając, że „seksualność dziecka jest czymś wspaniałym” i „uczucie rozbierania przez 5-letnią dziewczynkę jest fantastyczne, bo jest to gra o absolutnie erotycznym charakterze”
Nikto2020.07.3 17:42
Ludzie przypomnijcie sobie tamte czasy ...to są szkoły o kierunku zoologicznym ...zdaje się za cielaka ,lub warchlaka :D
Marian2020.07.2 13:04
Chłopie czekaj na śmierć a nie podniecaj się seksem .
Prima sort2020.07.1 18:31
Gość dobrze w głowie - narżnięte.
Ciekawy2020.07.1 9:57
Czemu oceny postów sa wyłączone? Czyżby redakcja się czegoś obawiała?
Polak2020.07.1 9:56
Można skończyć osiem szkół, ale tylko trzy klasy i byc debilem. Ten pożalsięBoże profesor jest tego przykładem
Michał2020.07.6 21:59
Pewnie "dawał" tyłka takim zboczonym swoim profesorom i tym sposobem skończył studia.On powinien byc utylizowany
Wqrwiony2020.07.1 9:55
Oddaj pod opiekę wnuczkę Trynkowskiemu barani łbie!!!
Gorszy sort2020.07.1 8:25
Ilość "zgrzytów" przed nazwiskiem (prof, doc dr, mgr inż) nie jest miarą przyzwoitości ,wiarygodności oraz dobrego wychowania.
konstanty2020.07.1 8:12
pewnie jest pedofilem
kumaty2020.07.1 7:39
To nie dziwna opinia, lecz skandaliczna. Odebrać tytuł profesora.
brygida2020.07.1 9:56
potwierdzam
Iwona2020.07.1 10:38
Dokładnie. I zabronić pracować z dziećmi!
Azotox2020.07.1 7:29
I po co Zybertowiczowi tytuł profesorski? Przecież to wstyd.
Anonim2020.07.1 7:40
Prócz tytułu jest jeszcze mądrość. U niektórych, jak widać na zdjęciu, jest tylko tytuł.
opty2020.07.1 7:18
"Prof. Jaczewski: Seks z dziećmi nie powinien być karany" Jak również seks ze zwierzętami, zmarłymi......... Jaki profesor , taki seks......
jolanta2020.07.1 7:12
nie wierze w to co czytam to sa okrutne jaja!1!!!! temu psudo prof. cos sie porabalo w mozgu!!!!
Anonim2020.07.1 7:32
Przecież jest na nagraniach kasty o "przeżynaniu 13-nastki". Ten "prof" to ten sam sort. Dlatego dzisiaj szermowanie argumentem, że ktoś kto ma np. wyższe wykształcenie jest mądrzejszy od tego, który ma tylko podstawowe jest bardzo problematyczne. Można powiedzieć, że "ideał sięgnął bruku". To jest zwykły lumpenproletariat z tytułami. Zapewne zwolennik totalniactwa.
Anonim2020.07.1 7:37
Trzeba po prostu przestać patrzeć na tytuły. Utytułowane chamstwo nie przestaje być chamem tylko dlatego, że ma jakiegoś "dr", "dyrektor" itd. przed nazwiskiem. Taka osoba może mieć tylko sprawną pamięć, odpowiednio wyćwiczoną, która ułatwia jej zapamiętywanie dużej ilości danych, jak na twardym dysku w komputerze. Ale przy tym zero kultury, zero mądrości. Taki inteligenty cham, tylko bez tzw. "byczego karku" i złotych łańcuchów na szyi. No chyba, że jaka "nadzwyczajna kasta".
damik2020.07.1 7:10
wygląda na takiego, kolejny popaprany profesor
Qwerty2020.07.1 7:02
Widać sam chyba ma pociąg do dzieci albo ktoś z jego bardzo bliskiego otoczenia skoro wypowiada się w ten sposób stary cap
Anonim2020.07.1 6:11
Faktycznie, do takiego grona Profesor Zybertowicz nie pasuje!
ARCTOS2020.07.1 6:08
To jakiś degenerat. Albo mózg mu zlasowało...
John2020.07.1 2:35
Jednym słowem kolejny pedofil.
Marek2020.07.1 1:46
Powinno się mu odebrać stopnie i tytuł oraz do paki!
Jako2020.07.1 1:35
Oto mamy kogoś bardzo utytłanego tytułami, jakoby mędrca. A wewnątrz siedzi zdegenerowany i rozseksualizowany talmudysta zauroczony islamem.
observer2020.06.30 23:32
to mengele ma tytuł profesora? dobrze, że ta kreatura nie leczyła moich dzieci
Robin2020.06.30 23:11
A kto powiedział że profesor nie może być zboczeńcem,pedofilem itd.
Grizzly2020.06.30 23:07
Stary cymbał i zbok, być może z Alzheimerem!
anty lewak2020.06.30 22:37
a kto temu głupawemu śmieciowi dał tytuł profesora? Pewnie jakaś komunistyczna menda
Maria Błaszczyk2020.07.2 3:17
Dość znanym faktem jest, że prof. Jaczewski był żołnierzem wyklętym. Więc pudło. Żadna komunistyczna menda, w stylu prokuratora Piotrowicza, tylko z drugiej strony. A gada takie same głupoty, których nikt nie powinien cytować, bo i po co zbokom racjonalizację dawać do gwałcenia dzieci. I jeszcze odpowiednie służby powinny może rzucić okiem na działalność pana profesora, bo doprawdy trudno zrozumieć, jak ktoś może coś takiego wygadywać... Na rzucanie okiem na prokuratora Piotrowicza raczej liczyć nie możemy.
Anonim2020.06.30 22:18
TO BARDZO Boli. że kapłani których uznajemy że ONI stojący wyżej niż my i więcej rozumiemy!!!! okazuje się, że są na poziomie. lub poniżej poziomu człowieka
Mariusz2020.06.30 22:16
Przykro mi, ale PIS poparł pedofilię!!!W uchwalonym 16 maja przez Sejm nowym kodeksie karnym ów art. 200 kk rozbito na cztery oddzielne paragrafy. Wskutek tego zabiegu, w myśl nowego par. 3 z art. 200, za przestępstwo uznane zostaną „inne czynności seksualne” z małoletnim poniżej 15 lat, jednak przestępstwem nie będzie już „doprowadzenie małoletniego poniżej 15 lat do obcowania płciowego”. Wcześniej oba czyny były karalne i ujęte łącznie w par. 1 z art. 200 kk.
Łukasz2020.07.1 16:09
Tak to jest jeśli się czyta bzdury w internecie i nie weryfikuje, to potem się głosi dumnie głupoty dalej. Tymczasem trzeba zacząć do tego, że rzeczona nowelizacja z zeszłego roku została poprawiona w senacie m.in. w zakresie przytoczonych przepisów, co uczyniło postawiony tutaj zarzut nieaktualnym. Nowelizacja nigdy nie weszła w życie, bo Duda odesłał projekt do TK.
Maria Błaszczyk2020.07.1 19:20
Sama intencja zniesienia karalności wykorzystywania seksualnego dzieci jest chora, nie sądzisz?
JS2020.06.30 22:02
Za takie wypowiedzi powinien zostać UKARANY ! Przecież żyjemy w kraju chrześcijańskim a nie w kraju róbta-co-chceta. Pozdrawiam
MARK2020.06.30 22:01
Gdzie ten oblesny zbok skonczyl studia??? Prosze natychmiast tego blazna ppozbawic wszelkich tytulow naukowych Jesli w Polsce bedziemy miec takich profesorow to nasz koniec jako narodu bedzie blisko... Zachowaj nas Panie ..
Andrzejas2020.06.30 21:57
To zwykły zboczeniec a nie profesor
Mejer2020.06.30 21:56
(Syr 25,2) "Trzech rodzajów ludzi znienawidziła moja dusza, a życie ich szczególnie mnie gniewa: żebraka pysznego, bogacza kłamcy, starca cudzołożnego, ogołoconego z rozumu."
hm...2020.06.30 21:48
Idzie w ślady diabelskiego buzeranta prof. Kinsey'a. Jego biograf James H. Jones pisze o jego badaniach: „Był praktycznie w samym środku akcji, zbliżając głowę o kilka cali od genitaliów pary, dostatecznie blisko, by poczuć zapachy i usłyszeć chlupot wydzielin. Umarł na zapalenie jajec, po tym jak powiesił się za genitalia.
Bystry2020.06.30 21:25
tyn jegomość nie wygląda mi na Polaka i zachowanie jego temu przeczy, , jeżeli mamy takich profesorów to Polska upadnie.
Seks kamerki2020.06.30 20:57
Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych! Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke! Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! www.frircikvip.com.pl
matis892020.06.30 20:54
Oczywiście pedofile z LZPKNBT + ... też popierają gejostwo czyli sodomię i pedofilię, jak i wszyscy oni popierają wszelkie zboczenia i dewiacje.
ceramik2020.06.30 20:50
''Ten prof., znany pedofil i seksuolog'' O kurde! Co jest?
Ozon2020.06.30 20:33
Ratujmy nasze dzieci przed Trzaskowskim. On już podpisał i co gorsza, zamierza zrealizować kartę LGBT. Prof. Hartman dodaje, że kazirodztwo powinno być dozwolone!! Czego ta nasza Ojczyzna się doczekała? Dajmy im po łapach 12,07.2020!!
Andrzej2020.06.30 20:22
zboczona stara świnia, spojrzcie na tę prymitywną, chamskąmordę
PRZECIEŻ Z MORDY OD RAZU WIDAĆ2020.06.30 19:56
ŻE TO PEDAŁ, PEDOFIL, STARY OBLECH I OBMIERZŁY PERWERS!
jan2020.06.30 19:40
nie napiszę co myślę o tym zboczeńcu, bo kto wie czy się nie podnieci.
Niestety,2020.06.30 19:36
zboczeńców nie brakuje, musimy - i państwo polskie również- chronić dzieci za wszelką cenę i piętnować pedofilów z każdego środowiska
Tfu2020.06.30 19:29
Ty stary gnoju!!!!
Anonim2020.06.30 19:24
Powinien mu prawnuczkę jaki pedofil ,, przerżnąć ".
Dell2020.06.30 23:01
Pomyślałeś zanim napisałeś?
astm.2020.06.30 19:23
Stary zboczeniec. Kanalia .
Seks kamerki2020.06.30 19:04
Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych! Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke! Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! http://frircikvip.com.pl
"Syndrom Kinseya"2020.06.30 18:30
"Syndrom Kinseya" obejrzyjcie na YT i podawajcie dalej
ciekawy2020.06.30 18:19
Tak samo uważa 99% kleru to co się jednemu dziwicie
kler ci się z pedałami pomylił2020.06.30 18:34
na 100 pedałów 50-60 to pedofile
DajMiGłos2020.06.30 18:55
Masz rację!!! Tylko, że większość księży to pedały.
Reytan2020.06.30 18:15
Nalezy udroznic procedury szybkiego odbierania tytulow I praw do wykonywania zawodu,w takich wypadkach gwalcenia zasad moralnosci niekompetencji zawodowych. Tytuly to jest stempel panstwa do powaznych uprawnien i zrodel zdobywania dochodu. Ale te prawa nie moga byc bezwarunkowe.
Roman2020.06.30 21:17
A ty kim jesteś, ażeby odbierać ludziom tytuły naukowe, na które ciężko pracowali. Po sposobie, w jaki sformułowałeś swoje myśli widać, że w twoim przypadku inwestycja w naukę to inwestycja bezzwrotna.
Ciekawy2020.06.30 22:44
Na pewno ciężko? Romciu na pewno wiesz jak przyznawane są tytuły profesorskie? To widać nawet teraz po tytule dla Pana Zybertowicza. Nie kompromituj się zaklinaniem rzeczywistości.
ebz2020.06.30 18:00
Nie od dziś piszę , że tytuły naukowe nie są żadnym miernikiem rozsądku , mijają się z mądrością a więc na mnie nie robią najmniejszego wrażenia . Ten człowiek jest wypaczony . Jeżeli ma wnuki to jakiś pedofil powinien skorzystać z tolerancji dziadka .
Ela2020.06.30 18:00
Nie wierzę że ten mądry wg człowiek mógł to powiedzieć!!!
to sobie obejrzyj2020.06.30 18:29
"syndrom Kinseya" , widocznie mało wiesz o swoim środowisku
A Andrzeja2020.06.30 19:45
Samsona,co to "leczył" w specyficzny sposób dzieci zamknięte w sobie, pamiętasz?
LEX2020.06.30 17:56
oto przyklad szatanisty, ktora poswiecila sie lucyferowi! PRZYJDZIE NA NIEGO KIEDYS "KRYSKA NA MATYSKA"!!! Takie osoby powinno sie od razu ZAMYKAC W PSYCHIATRYKACH!!!
jan2020.06.30 17:55
Zdanie wyrwane z kontekstu. Może by tak zaprezentować, przynajmniej treść rozdziału, z którego pochodzi cytat?
[email protected]2020.06.30 17:29
Zboczeniec i tyle. Należy przejrzeć jego komputer itd.
JM2020.06.30 17:00
Czy ten człowiek dostał pomylenia z poplątaniem? Seksuolog? To chyba jakaś pomyłka! Trudno sobie wyobrazić aby ktoś mógł głosić takie poglądy!!! To przechodzi ludzkie pojęcie!!!
Seks kamerki2020.06.30 16:59
Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych! Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke! Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! http://frircikvip.com.pl
Tylko PO2020.06.30 16:57
STARY ZBOK.
pawel2020.06.30 16:55
Stara zboczona s..nia.
Jerzy2020.06.30 16:46
Nawet podobny do biedronia - ten sam typ "urody"...
Włodek2020.06.30 16:39
Kolejny zwolennik "nowoczesności"? Jeden za kazirodztwem drugi za pedofilią i być może również za kazirodztwem. Strach przechodzić obok uniwersytetów bo może też człowiekowi sie to udzielić.
GIZD2020.06.30 16:33
Chciałbym wiedzieć kogo popiera w wyborach.
Anonim2020.06.30 16:32
no właśnie, a biskupa wesołowskiego za niewinność zaszczuli, i wielu innych zaszczuwają
cyryl2020.06.30 16:14
Mowi jak pedofil
Jas2020.06.30 16:10
To nie prof to jest stary dog.
A fuj2020.06.30 16:03
Obleśny dziadyga
OZ2020.06.30 15:47
Wszelkie zboczenia, jak np. wypowiedź tzw. profesora - powinny być karane karą najwyższą, a jeśli brak sądów to LINCZ.
taro2020.06.30 15:41
chce wprowadzic zmiany,nowe podstawy dewiacji seksualnej,ktore sa juz na zachodzie znane od 20-30 lat. Na poczatek seks pomiedzy rowniesnikami 9 letnimi, potem ze starszym kolega,a jak juz bedzie to normalnosc, a mamusia bedzie regularnie dostarczac od ginekologa tablety antykoncepcyjne, bo bedzie to nalezec do jej obowiazkow,to otworzy sie raj dlapedofilow/-lek
pod togą kryją się pedofile2020.06.30 15:29
coming out nadzwyczajno kasto-WON pierdziele
Japa2020.06.30 15:21
Tego się da zrozumieć . Normalny , nie " kształcony człowiek rozumie, że do każdej czynności organizmu człowieka trzeba dorosnąć . Profesor twierdzi inaczej .Wystarcza ,żę pedofil " dorośnie . Ale nie zwala mnie z nóg. pogląd Profesora .Jego problem .Brak reakcji Jego towarzyszy , to jest ciekawe .Czyżby ..elita " zeszła całkiem na psy . I to się chyba stało . Prześladowanie przez uczelniane grono prof Nalaskowskiego to kapitalny przykład ich " tolerancji " . Ich , bo dla nas mają inną
rebeliant2020.06.30 15:15
Brak protestów ze strony lewaków oznacza przyzwolenie na to ze strony lgbt oraz antify.
Po 11 ...2020.06.30 15:12
Fronda się zapętla ..... https://www.fronda.pl/a/seks-z-9-latkiem-legalny-medyczny-autorytet-gw-szokuje,131974.html
wzw2020.06.30 14:54
czyżby pedofil z tytułem profesora!?
Glaudiusman2020.06.30 14:47
Takiego pedofila, jeszcze świadomego zbrodni, bo niby uczonego tylko do ciemnych kazamatów.
Olo2020.06.30 14:41
W Holandii pedofile domagają się dopisania do mniejszości seksualnej i maszerują w paradach równości rozdając ulotki , postulują żeby sex z dziećmi był legalny jeśli one same wyrażą zgodę ! Kiedyś pederasta czy pedofil bał się wychylić ze swoim zboczeniem co powodowało że nasze dzieci były bezpieczniejsze !
Maria Błaszczyk2020.06.30 17:14
Jak widzisz nie tylko w Holandii... Na szczęście większość ludzi jest przeciwna. Choć, niestety, nie miłościwie nam panujący PiS, co trochę sytuację pogarsza.
katolicka dekretynizacja polski2020.06.30 18:04
Nie ma gorszych wrogow Europy niz Holandia,bo to jest drugi Izrael.
Maria Błaszczyk2020.06.30 18:42
W sensie, że co - że ma niezy klimat, Holendrzy osiedlają się na terenie jakiejś autonomii i prześladują jej mieszkańców czy że większość mieszkańcow to świeża imigracja, z ostatnich stu kilkudziesięciu lat? Może powinieneś się kiedyś do Holandii wybrać i ją sobie obejrzeć.
A na seks z prof. Jaczewskim2020.06.30 14:35
należy skazywać tłuste, stare lebos.
Jan2020.06.30 14:34
Wiek profesora i jego poglądy wskazują, że specjalizując się w seksuologii mógł w terapiach swoje poglądy zmieniać w lubieżne czyny nad nieletnimi.
Zenek2020.06.30 14:32
To niech jemu wnuczka "robi loda", ale niech nie namawia innych do takiej zabawy!
Anna2020.06.30 14:25
To jest człowiek chyba opętany.
Pat2020.06.30 14:19
Karą powinien być seks z Jaczewskim
Zenek2020.06.30 14:34
Wręcz przeciwnie! Nagrodą!
Franek2020.06.30 14:14
Połamać kości staremu zwyrodnialcowi.
jula2020.06.30 14:05
I oddaj tu dziecko na badania do pediatry. Stary satyr. Brrr
Roman2020.06.30 14:01
Znowu jakiś stary zboczeniec? Co to się z ludziskami dzieje z wiekiem. I takie dziwadło uczy. Ale mamy pokręcony świat.
Maria Błaszczyk2020.06.30 13:57
Żeby była jasność. Uważam ten "pogląd" za kompletną aberrację. Zastanawia mnie tylko wybiórczość. Nie dalej jak wczoraj pan red. Michalkiewicz opublikował kolejny felieton pod tytułem "Dynamiczny rozwój przemysłu molestowania", gdzie gwałcenie nazywa "cudzym nierządem"...
Anonim2020.06.30 14:53
możesz podać link do tego felietonu bo nigdzie nie mogę znaleźć ? a może to kolejne twoje chore wymysły?
Michał Jan2020.06.30 15:33
Nietrudne: www.michalkiewicz.pl. Koleżanka oczywiście myli podmiot z dopełnieniem i robi groch z kapustą. P. Michalkiewicz (nie wiem, dlaczego utożsamiany przez nią z Frondą) pisze o wyrokowaniu na podstawie wątpliwych i naciąganych zeznań, tylko dlatego, że takie wyrokowanie jest teraz na czasie.
Maria Błaszczyk2020.06.30 16:49
Felieton jest na trochę iny temat, ale jasno pokazuje stosunek pana Michalkiewicza do gwałcenia dzieci. Jaki podmiot z jakim dopłnieniem? Czyżby pan red. Michalkiewicz nie nazwał właśnie uwięzienia na ponad rok, katowania, głodzenia i gwałcenia dziewczynki "nierządem"? No więc "nierząd" to słowo o dwóch znaczeniach, jednym jest praca seksualna - co tu nijak nie pasuje, drugim - "czyny wykraczające poza normy moralno-obyczajowe danego społeczeństwa w zakresie stosunków seksualnych". W naszym społeczeństwie będzie to np. seks w miejscach publicznych. Ale tu nie mówimy o żadnych stosunkach seksualnych przeciez, tylko o gwałceniu. To ma tyle wspólnego, co sztuka kulinarna, gdzie przecież różne produkty obiera się za skóry z oskórowaniem człowieka. Niby jest wspólny element, ale taki jakby mało istotny dla całości. Zgwalcenie nie jest rodzajem seksu. Zgwałcenie jest rodzajem przemocy. I na ogół w ogóle nie ma ta seksualnego nawet... A co do wątpliwych i naciąganych zeznań. Pani "Hermenegilda Kociubińska" ma wyrok sądu karnego. Co więcej ks. Behrendt przeciez nie zaprzeczał, że te wydarzenia miały miejsce. Nie zaprzeczali też świadkowie. Dodatkowo, co do stanu zdrowia tej pani nie ma żadnych wątpliwości - ona ma pełną dokumentację zarówno z wielu długotrwałych hospitalizacji psychiatrycznych, jak i aktualną, pokazującą, że jej zdrowie jest naprawdę, po tylu latach, zrujnowane. Zresztą, co do skutków przemocy, to są one jednak dość znane i nie ma wątpliwości, że występują. Co do innego wspomnianego przez pana Michalkiewicza przypadku, to po pierwsze w jednej sprawie mamy wypowiedź księdza do rodziców jednej z ofiar, że to prawda i że "skusił go diabeł", mamy słowa o wyrzutach sumienia w konfrontacji z panem Bartłomiejem, mamy łzy zakonnicy... Niby do czego tak konkretnie masz tu wątpliwości?
Anonim2020.06.30 17:30
ty naprawdę jesteś chorą lewaczką p.Michalkiewicz napisał że p. Kąkolewska w czasie "głodzenia więzienia i gwałcenia" chodziła do szkoły czy będąc tak nie ludzko traktowana nie mogła iść do nauczyciela czy na policję i poinformować o tym co ją spotkało?
Maria Błaszczyk2020.06.30 18:45
Może mogła, ale ofiary się tak na ogół nie zachowują. A co komuś próbowała powiedzieć, to źle się dla niej kończyło. W tej szkole chociażby próbowała... Niestety, to tak nie działa, co widzimy na przykładzie bitych żon a nawet ofiar handlu ludźmi.
Anonim2020.07.1 8:34
nie pisz mi tego lewackiego bełkotu . gwałcona głodzona więziona nie idzie na policję bo "ofiary tak się nie zachowują".
Maria Błaszczyk2020.07.1 19:17
To nie jest "lewacki" ani żaden inny bełkot. To jest fakt. Na pewno słyszałeś nagranie pani Karoliny Piaseckiej, którą katował mąż. Pani Karolina była dorosła, posiadała własny spory majątek, w ogóle nie potrzebowała niczyjej pomocy, by odejść - i odeszła już po 11 latach katowania i codziennego gwałcenia. Chcesz możliwości małej dziewczynki porównywać do możliwości zamożnej, wykształconej, dorosłej kobiety?
Anonim2020.06.30 17:47
a i jeszcze jedno ks. skusił diabeł a co skusiło lewaków takich jak pana jazzmana ,dyrygenta ,uczestników zatoki świń(celebrytów) albo lewackich urzędasów w Niemczech Holandii czy Belgi oddających dzieci pedofilom proceder trwał od wczesnych lat 70tych. lewacka hipokrytka przecież ty próbowałaś mi tłumaczyć że pedofile nie krzywdzą dzieci po artykule środziny o tym samym temacie.
Maria Błaszczyk2020.06.30 18:49
Bycie pedofilem nie oznacza wykorzystywania seksualnego dzieci. Tak jak bycie heteroseksualistą nie oznacza wykorzystywania seksualnego kobiet. Dodatkowo, w większości przypadków wykorzystywania dzieci, sprawca nie jest pedofilem. To są dość oczywiste fakty, i nie wiem, w którym miejscu dopatrujesz się tu hipokryzji.
Ciekawy2020.06.30 22:54
"Bycie pedofilem nie oznacza wykorzystywania seksualnego dzieci". To może zdefiniuj kogo nazywa się w procesie karnym pedofila i za co wsadza go się do więzienia. Jakieś zwarcie w płatach czołowych? Zrób restart.
Maria Błaszczyk2020.07.1 20:10
Nikogo w procesie karnym nie nazywa się pedofilem. Pedofilia nie jest pojęciem prawnym. W prawie mówimy o obcowaniu płciowym z małoletnim poniżej 15 r.ż. lub innej czynności seksualnej z udziałem takiego małoletniego. Serio, sprawdź sobie, art. 200 k.k. Pedofilia natomiast to pojęcie z zakresu medycyny. Definiuje się je jako rodzaj parafilii, w której głównym lub wyłącznym sposobem osiągania satysfakcji seksualnej jest kontakt z dziećmi w okresie przedpokwitaniowym lub wczesnej fazie pokwitania. Cała rzecz w tym, że człowiek może żyć bez satysfakcji seksualnej. Większość osób o skłonnościach pedofilnych zapewne nigdy dziecka nie wykorzysta - a to dlatego, że wiedzą, że tak robić nie należy. Dodatkowo, osoba dla której głównym i preferowanym sposobem osiągania satysfakcji seksualnej jest kontakt z osobą dorosłą, może i tak wykorzystać dziecko, z wielu powodów - bo nie umie tworzyć relacji o charakterze erotycznym z dorosłymi, np. poderwać sobie dziewczyny, bo chce dziecko ukarać albo z ciekawości w przypadku osób o dużym zapotrzebowaniu na mocne bodźce.
Anonim2020.07.1 8:42
debilizm lewacki MB "bycie pedofilem nie oznacza wykorzystywaniem seksualnym dzieci" bycie mordercą nie oznacza mordowanie ludzi bycie złodziejem nie oznacza okradanie ludzi. a czemu kogoś się określa mianem złodzieja mordercy czy pedofila bo dopuścił się tych czynów.
Maria Błaszczyk2020.07.1 20:14
No nie, bycie mordercą oznacza zamordowanie kogoś. Bycie złodziejem ukradzenie czegoś. Bycie pedofilem oznacza preferowanie dzieci jako osób do zaspokojenia potrzeb seksualnych.Niezależnie od tego, czy się je realizuje czy nie. A bycie obskuranckim chamem oznacza kogoś, kto pisze o debilizmie, najwyraźniej zupełnie nie mając pojęcia o czym pisze.
Reytan2020.06.30 18:08
Niestety ,mason Michalkiewicz z Konfederacji Rosyjskiej zawsze bronil gwalcicieli,i nie ukrywal do nich osobistej sympatii,byc moze z zadrosci,jako stary grubas.
Michał Jan2020.06.30 22:08
Stosunek p. Michalkiewicza (i mój) jest taki, że w imię słusznych idei nie wolno zaprzepaszczać zdobyczy cywilizacyjnych. Nie po to Święta Inkwizycja odrodziła prawo rzymskie, żeby tak łatwo dać jakimś szumowinom je ponownie pogrzebać. Wydawało się, że system prokuratora Wyszyńskiego jest już wystarczająco skompromitowany, ale sierotki po Leninie ciągle próbują wskrzeszać takie pomysły w nowych opakowaniach.
Maria Błaszczyk2020.07.1 20:24
Czyli, innymi słowy, hulaj dusza, piekła nie ma i będziemy bezkarnie gwałcić? Fajny świat sobie wymarzyłeś. Jak wiadomo, osobą fizyczną, według prawa rzymskiego, jest człowiek, będacy osobą wolną, obywatelem rzymskim i nie podlegający niczyjej władzy. Można więc stwierdzić, że była to niezwykle niewielka grupa ludzi, składająca się wyłącznie z mężczyzn, a i to bardzo niewielu.. Po co babom i dzieciom jakaś ochrona, jak jakiś zbok chce je gwałcić - jego święte prawo.
pepa2020.06.30 13:54
to zboczone kumple Hartmana on nawet z siostra chcal spolkowac
as2020.06.30 13:45
tak obrzydliwe poglądy jak wygląd, może to jest przyczyna w ataku na bezbronnych
ex-student2020.06.30 13:36
Od dawna powtarzam - "profesorowie" ze starego nadania (moze nie wszyscy) nie sa zupelnie warci profesorowania. Gadaja bzdury i niestety na niewielu rzeczach sie znaja. No ale mieli "zaslugi" to...
trzaska2020.06.30 13:36
Dno moralne.
Młody gniewny2020.06.30 13:35
To jest dopiero kreatura a myślałem że ludzie wykształceni (profesorzy)są inteligentni
Franki2020.06.30 13:34
I za głoszenie takich okropności powinno się wsadzać do pierdla. Niedobrze się robi.
Wojtek Polak2020.06.30 13:32
kolejny stary zboczony dewiant wyciągający brudne łapska po dzieci. i taka kanalia ma tytuł profesorski. kto takim kanalią daje tytuły profesorskie? lewactwo tylko wyje kiedy jakiś zwyrodnialec okaże się księdzem a jak jakiś lewacki profesor muzyk czy celebryta albo jak na zachodzie w lewackich social-republikach arabskich jacyś zwyrodniali urzędnicy oddają dzieci w ręce pedofilów to milczą. lewackie środowiska to najbardziej zwyrodniałe zboczone i zdegenerowane społeczeństwo które chce zniszczyć religię rodzinę tradycję i kulturę. naszym obowiązkiem jest im w tym przeszkodzić wszystkimi możliwymi środkami.
Ekonom2020.06.30 13:29
O, ten profesor to kolega bp. Janiaka :))
Beno2020.06.30 13:24
Tak ogłupiono ludzi, nawet profesorów. I co się dziwić, że wielu głosuje na Trzaskowskiego.
zgaga2020.06.30 14:28
To ścierwo zboczone, lewica posiada ich mnóstwo.
🆃🅴🆂🆃🅴🆁2020.06.30 13:22
Autor podręcznika „Co każdy chłopak wiedzieć powinien” dla dorastającej młodzieży, popularnego w latach '70.
zgaga2020.06.30 14:31
Kwaśniewska również napisała książkę pod takim tytułem. Zboczone lewactwo.
Ciekawy2020.06.30 13:09
Następny zboczeniec. Jak można wykorzystywać dziewczynkę 9 letnią seksualnie dla zaspokojenia swoich przerośniętych płatów czołowych? Chora głowa tego pseudo profesora. I ten facet brał moje pieniądze z podatków na taką chorą pseudo naukę. Horendum.
Marian2020.06.30 13:06
W Talmudzie to wyczytał.
Klapaucjusz2020.06.30 13:00
Pan profesor ma 91 lat i szykuje się do życia wiecznego. Za takie poglądy pan profesor może liczyć na wsparcie polskiego episkopatu i darmowe msze w każdą rocznicę kopnięcia w kalendarz.
Joanna2020.06.30 12:19
A może zamiast polemizować z poglądami "Profesora", należałoby się raczej zainteresować, czy nie wciela ich w życie. Był bowiem pewien, już nieżyjący, psycholog-seksuolog dziecięcy, który zamiast leczyć dzieci, wykorzystywał je.
boom2020.06.30 12:42
Sądząc po biografii (sporo o nim w necie), jest to bardzo prawdopodobne. Wikipedia: "Od 1957 pracował w Instytucie Matki i Dziecka, potem w Akademii Medycznej, gdzie kierował Zakładem Medycyny Szkolnej. Współtworzył pierwszą w Warszawie przychodnię dla młodzieży uzależnionej od narkotyków. Przez wiele lat pracował jako lekarz szkolny w Liceum Ogólnokształcącym im. Joachima Lelewela w Warszawie, gdzie współpracował m.in. z Anną Radziwiłł. W 1989 otrzymał tytuł profesora nauk humanistycznych. Miał koncepcję całościowej opieki nad uczniem: zajęcia na sali gimnastycznej, boisku, wyjazdy na zieloną szkołę, obozy letnie i drużyny harcerskie. W szkole przeprowadzał pierwsze w Polsce badania ciągłe nad okresem dojrzewania dzieci i młodzieży. Jest orędownikiem gimnazjum jako formy umożliwiającej dojrzały wstęp do dorosłości". Ta jego "całościowa koncepcja opieki nad uczniem", przy tym artykule nabiera wyraźnego znaczenia.
B-ba2020.06.30 13:34
Całe życie spędził przy dzieciach!!!! Teraz już wiadomo dlaczego, wiadomo, co go przy dzieciach trzymało. Mam nadzieję, ze prokuratura rozpocznie śledztwo!
boom2020.06.30 13:45
On już jedną nogą nad grobem, a sprawy nawet jak ujrzą światło dzienne to pewnie przedawnione. A nawet jeśli, to kto starego schorowanego profesora do pierdla zamknie. Kto by śmiał.
Ziomal2020.06.30 12:09
Eurosposeł Legutko z PiS: "Seks z 12-latkiem to nie pedofilia"- Przecież to PIS chce zalegalizować pedofilie żeby księża dalej mogli spobie używać i nikt ich nie będzie ściagał. Głosując na DUDĘ popierasz takie opinie.
Kazek2020.06.30 13:25
ziomal zejdź ze słońca bo zaczynasz bredzić lub idź do lekarza.............
Art2020.06.30 16:37
Czyli jak prawicowiec nie widzi nic dziwnego w pedofilii to ok, ale jak lewicowiec cos palnie to be. Moj Boze, co za szczyty hipokryzji i prostackiego rozumowania.
B-ba2020.06.30 12:02
Jaczewski powinien od razu być oskarżony przez prokuraturę!!!! Jeśli ktoś ma dziecko w wieku 9 lat, to naprawdę budzi się wściekłość, bo wiemy jaki to stopień rozwoju i wiemy, jak cierpiałoby nasze dziecko, gdyby jakiś stary zboczeniec zrobiłby mu krzywdę. Nóż się w kieszeni otwiera!!!!
Zych2020.06.30 11:55
To się nazywa propagowanie pedofilii. Co na to PROKURATURA? Tam też rządzą pedofile?
Alicja2020.06.30 11:53
Niestety tytuły naukowe nie stanowią o mądrości i wielkości rozumu. Poza tym w pewnym okresie życia może się człowiekowi coś pogorszyć. Trzeba współczuć człowiekowi, ale nie rozpowszechniać jego chorych teorii. No i najlepiej to leczyć.
B-ba2020.06.30 12:04
I sprawdzić, co ten staruch ma w komputerze! Żaden normalny człowiek, ojciec czy matka nie napisałby takich bzdur!!!!
Jahu2020.06.30 11:47
przejrzeć mu komputer, i może się okazać,że to drugi A. Samson
Jahu2020.06.30 13:14
Przed i przecinek zbędny. A poza tym spacjuj właściwie. Bez obelg, Jasiu.
Anonim2020.06.30 11:41
A potem mówią, że to pisowcy niszczą autorytety!
jula2020.06.30 11:38
To majstersztyk LGBT. Zgroza. Krypto pedofil.
Wyspy Sztuki2020.06.30 11:35
POpieramy, ale czy Pana można wytupczyć
zgzga2020.06.30 14:40
Masz ochotę na to ścierwo? Więc z tobą również coś nie tak.
Zwyrodnialec a nie naukowiec2020.06.30 11:35
Boże ty widzisz i nie grzmisz.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.06.30 11:29
większość księży popiera Jaczewskiego!
Alicja2020.06.30 11:54
Brednie