27.06.20, 19:40Fot. ilustracyjne via Pixabay

To jest ta ,,tolerancja'' lewaków?! Fundacja Pro Prawo do Życia: Pobito naszego kierowcę

Ciąg dalszy lewackiej agresji w Warszawie. Fundacja Pro Prawo do Życia poinformowała właśnie, że jej kierowca jadący furgonetką z napisami takimi jak „Lobby LGBT chce uczyć dzieci” został pobity. Zapowiedziano też opublikowanie filmu z zajścia.

Jak już dzisiaj informowaliśmy na Fronda.pl, w Warszawie na Placu Zbawiciela aktywiści zatrzymali furgonetkę „Stop pedofilii”, na której znajdowały się hasła takie jak wspomniane powyżej. Teraz na twitterze Fundacja informuje:

UWAGA‼️

Zarówno nasz samochód, jak i kierowcy, zostali zaatakowani przy squacie na Wilczej!

Pobity został nasz kierowca. Rzuciło się na niego kilka osób. Prawdopodobnie został pocięty samochód. Mieliśmy do czynienia ze niezwykłą agresją ze strony środowisk lewicowych”.

W drugim wpisie czytamy:

CD. 2 Film wrzucimy wkrótce. Przypominamy również, że środowiska deprawacyjne wczoraj wrzucały materiały, namawiając do ataku na nas.

Została powiadomiona policja. Oczywiście nie rezygnujemy z akcji!

Tak wygląda zakończenie "miesiąca tolerancji". Czy trzeba tu coś dodawać?”.

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze

Roman2020.06.28 20:59
Nie dyskutujcie z dyzurnym kretynem o nazwie " katolicka kretynizacja polski". Jego kretynskie komentarze sa przy kazdej wiadomosci na tej stronie internetowej.
Jerzy2020.06.28 11:58
Nie moze byc tolerancji dla ludzi zlej woli, ktorzy nieustannie rozsiewaja klamstwa o innych i dziela spoleczenstwo. Prawdziwymi zwolennikami bezkarnosci koscielnych pedofilow sa ci co jezdza po miastach z banerem stopp pedofilii, bo zrzucajac wine na bogu ducha winnych homoseksualistow, przyczyniaja sie do bezkarnosci prawdziwych gwalcicieli dzieci i przestepcow, ktorych kryja i promuja najwyzsze wladze kk..
Jerzy2020.06.28 15:53
chłopcze, obudź się i przeproś, pedofil to homoseksualista, homoseksualista to pedofil....nie ma gorszego bydła, to nie ludzie, to pedofile...
Viking2020.06.28 9:35
Kiedy państwo znów da setki milionów zydom na cmentarz muzea swinta mordowanie zwierząt rytualny zabobon średniowiecza...i to w Europie na pozwalają a mówią o sobie cywilizowani!!!
Olo2020.06.28 9:25
Pederastia to zaburzenie neurotyczne , nieleczone prowadzi do pogłębienia się zaburzenia , często prowadzi do zachowań sadystycznych , pedofili , zoofili itp .
Maria Błaszczyk2020.06.28 13:31
Tworzysz własną naukę? Ale wiesz, to się nie tak robi... Podpowiem Ci, z czystej życzliwości. Nie chodzi o losowanie przypadkowych słów i układanie ich w zdania.
Ninel2020.06.28 13:42
Ależ napisał w zasadzie prawdę. Przy czym Pederastia nie jest homoseksualizmem jako takim, tylko pociągiem do młodych chłopców, nieposiadających już cech dziecięcej niedojrzałości. Podpada to pod paragraf o pedofilii, choć w ścisłym tego słowa znaczeniu pedofilią nie jest. Co do pogłębiania - każde patologiczne zachowanie seksualne ma tendencję do eskalowania, czyli przechodzenia w fazę głębszych zboczeń, sadyzmu, pedofilii, gerontofilii, zoofilii etc.
Polak Ateista Dumny Gej2020.06.28 9:16
Jechał autem publicznie szkalującym ludzi. Spodziewał się oklasków?
Jerzy2020.06.28 7:52
Niech dalej policja obstawia nazistowskie defilady pedofilów czyli tzw. marsze LGBT, a takich przypadków będzie coraz więcej. To tylko tych ciężko chorym psychicznie "ludzi" utwierdza w przekonaniu, że są zdrowi i normalni...
ceramik2020.06.28 7:52
Ludzie wszystkich krajów! Łączcie się i łapcie za cokolwiek do walki. Póki jeszcze jest nas większość. Choć, jak już widać, Nasze stanowiska pracy ich dyrektorskie. Niewiele czasu zostało.
Genderolożka2020.06.28 4:22
PEDOFILIA, ZOOFILIA to LGBT+. Pamiętajcie o tym
Maria Błaszczyk2020.06.28 13:29
Kłamstwo, od powtarzania go milion razy nie staje się prawdą.
Ninel2020.06.28 14:06
W szczególności dotyczy to bajek o "normalności" lgbt
Maria Błaszczyk2020.06.28 1:55
A pamiętacie marsz w Białymstoku? Faszoli tak tolerancyjnych, że wyłuskujących co młodsze dzieciaki i co drobniejsze dziewczyny, i łamiących im kości, kopiących, plujących w twarz? A Lublin pamiętacie? Tych miłych państwa katolików, co przyszli z bombami, co wg opinii specjalistów mogły pozabijać całkiem sporo ludzi? Wg pani Karoliny, rodzina to chłpak i dziewczyna. Z tego powodu gotowi byli zabić moich rodziców, starszych państwa, razem od 50 lat - czyli od poczatku liceum, rodziców wielodzietnych i dziadków niesamowitej liczby wnuków - bo moi rodzice byli na rym marszu... ale jakoś tolerancja faszoli gotowych ludzi zabijać Wam odpowiada, a gdy komuś przeszkadza szczucie na bliźnich za pomocą fałszywego świadectwa - to już jest co innego... Bardzo jestem ciekawa, co jest na tym filmie, bo zdjęcia pobitej aktywistki robią wrażenie. Nie popieram przemocy wobec ludzi, atakowanie kierowcy jest nie do przyjęcia - ale co innego dialog z furgonetką, ona została zakazana przez sąd, więc powinna zniknąć. Jak sama z siebie nie znika, to trzeba jej jakoś pomoc. https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/marsz-rownosci-w-bialymstoku-zlamal-obojczyk-uczestnikowi-marszu-rownosci-jest-akt/lc42vfb https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lublin/lublin-malzenstwo-chcialo-zdetonowac-bombe-na-marszu-rownosci/egeygpq https://oko.press/sad-nakazal-fundacji-pro-prawo-do-zycia-usuniecie-homofobicznych-furgonetek-i-plakatow-w-calym-kraju/
Jerzy2020.06.28 9:12
ale ty smęcisz, że też ci się nie znudzi.... napisz lepiej skąd u ciebie ta miłość do pedofilów?? dotykał cię ktoś w dzieciństwie czy co?
Ninel2020.06.28 13:11
Fenk ju za przytomne uwagi. To, że Ideolodzy LGBT wysyłają na barykady zindoktrynowane małolaty, to DOWÓD na ideowe związki z terroryzmem. LGBT w działaniu to coś bardzo podobnego do lokalnych milicji w Afryce, rekrutujących do najgorszych zadań 12-latków - łatwych do zindoktrynowania, nieznających strachu i bezwzględnych. Super, lewacki terroryzm ante portas. Jak w latach 70-tych, tylko wspierany przez starych lewaków we władzach, bankach i korporacjach. Wtedy wysadzali samoloty z krzyczącą zawartością w imię "walki o prawa robotników". Historia lubi się powtarzać, z podobnych przesłanek wynikają podobne wnioski. BLM jawnie wspiera LGBT i jawnie prze do ludobójstwa.
Maria Błaszczyk2020.06.28 13:12
A kogo nie dotykał? Świat pełen jest zboków, a mężczyzn, którzy uważają, że ciało kobiet czy dorastających dziewczyn jest niczyje i każdy może sobie z niego korzystać do woli - tłumy... Starczy wsiąść do tramwaju albo wyjść na ulicę. Z choinki się urwałeś? Ale co pedofile mają do rzeczy, nie mam pojęcia...
Ninel2020.06.28 13:04
Uważasz, że jeśli Sekta LGBT, w celu głoszenia Ideologii LGBT oraz przejęcia władzy w kraju i masowego niszczenia, okaleczania i gwałcenia dzieci szkolnych, wysyła na barykady ogłupione dzieciaki, to mamy wywiesić białą flagę i przystać na wszystko? Uwaga - ochrona VIP nie patrzy, czy na drodze pancerki stoi "kobieta z wózkiem dziecięcym" tylko jedzie prosto przyspieszając z każdą sekundą, bo wszelcy TERRORYŚCI od zawsze wysyłają do rejony walk dzieci, kobiety i wózki, licząc na to, ze storna atakowana i przeznaczona do eksterminacji, zawaha się i wstrzyma obronę.
Maria Błaszczyk2020.06.28 13:17
No ale Sekta LGBT nie istnieje. Podobnie jak ideologia LGBT. Cieszę się, że mogłąm to wyjaśnić. To już zostawicie dzieciak w spokoju, gdy to stało się jasne? Swoją drogą, z pewnością istnieje katolicyzm, mający, przynajmniej w Polsce, wyraźne cechy ideologii. I "Sekta Katolicka" - wiem, to nie jest sekta, ale znacznie więcej ma z nią cech wspólnych niż bycie osobą nieheteronormatywną - już władzę przejął. Ciekawe, czy jakby ktoś atakował dzieciaki chodzące na pielgrzymki czy na spotkania oazowe, to byłbyś równie tolerancyjny...
Ninel2020.06.28 13:31
Ruch LGBT ma wszelkie cechy Sekty - rozłamowego odłamu marksizmu - więc nazywam go Sektą. Głoszone postulaty mają charakter elementarnej Ideologii, więc używamy akronimu LGBT do jej nazwania. Katolicyzm zaś nie jest Ideologią, tylko Religią, choć co do znaczenia społecznego i wewnętrznych mechanizmów, Religie i Ideologie o Sile Religii są prawie tym samym. No i my, ludzie Kultury, nie wysyłamy na barykady dzieci, i jest to jeden z przejawów cywilizacji którą zapamiętale niszczycie. Oaza i pielgrzymka to nie bojowe manifestacje obliczone na konfrontowanie się z przeciwnikiem.
Ninel2020.06.28 13:37
Słowo SEKTA ma bardzo konkretne znaczenie, i sektami były u zarania swoich dziejów religie protestanckie. Potem przestały być nimi, poza oczywiście nowymi denominacjami, przechodzącymi ten etap. Co do neomarksistowskiej w zakresie postulatów Sekcie LGBT - ruchy neomarksistowskie jako rozłamowe z pnia marksistowskiego, od zawsze określane są "sektami". Więc nie widzę powodu, aby nie nazwać tak nowych generacji "wyzwalaczy".
mmm2020.06.27 22:39
nie zapominajmy : faszyzm i nazizm powstaly jako ruchy skrajnie... lewicowe. Mowmy wiec o faszystach-nazistach, a nie lewakach - to za delikatne.
Precz ze złodziejstwem!2020.06.27 22:26
Eksmitować skłotersów z ukradzionych budynków!
Precz ze złodziejstwem!2020.06.27 22:30
"Napastnicy uciekli do okupowanej kamienicy przy ulicy Wilczej i przewiązali drzwi grubym łańcuchem – najprawdopodobniej spodziewając się przyjazdu policji."
ciekawostka2020.06.27 21:57
Gazeta Wyborcza: LGBT Jak zatrzymać furgonetkę z homofobicznymi hasłami? To zakłócanie porządku publicznego Wojciech Karpieszuk 4 grudnia 2019 | 08:27
abc2020.06.27 21:45
Mogli nie prowokować.
było o tym na Frondzie?2020.06.27 21:43
https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26075322,agresywny-pasazer-w-gdanskim-autobusie-krzyczal-j-ac-pedalow.html
Anonim2020.06.27 21:51
Ale jak piszecie w komentarzach "j...ać PiS-dz...ców" to to jest mowa miłości oczywiście. Wystarczy np. poczytać Lesia wielu nicków.
ANTYhipokryta2020.06.27 21:59
Kiedy miotali się pod pałacem to mieli maseczki "j...ć PiS"
Podatnik2020.06.27 21:40
Dobrze, że kibole bronią zwykłych ludzi temperując trochę zapędy agresywnych lewaków.
Izydor2020.06.27 21:36
Jakbyście mieli film, wy tępe katoprawicowe mendy, to już by był wrzucony.
MEMENTO!!2020.06.27 21:19
Doigrają się ci agresorzy.
slowiczek poznanski2020.06.27 21:07
"Waszą" to możecie mieć maszynę do pisania albo lodówkę.
Roman2020.06.27 21:02
Nie rozumiem, dlaczego takie obrzydliwe książki są reklamowane na tej stonie? To jest opcja zupełnie przeciwna, temu, co proponuje Fronda - może da się coś z tym zrobić?
Po 11 ...2020.06.27 20:57
Klimat wspiera zoofilię? No chyba wśród księży.
Grzegorz z Domaradza2020.06.27 20:34
Sodomici rozzuchwalają się coraz bardziej. Ale cóż taki sprzyjający klimat dla nich. Z tym że i tak to nie zmienia faktu że są ludźmi z dysfunkcjami psychicznymi.
rebeliant2020.06.27 20:18
No to chyba dostaną większe wyroki niż Ryba za spalenie kukły ? Atak na człowieka - zwłaszcza z powodów nienawiści - musi być wyżej karany, więc czekamy na wyrok wyższy niż 6 miesięcy odsiadki.
Czytelnik2020.06.27 20:13
Lenin, Stalin, Hitler, LGBT..... Przymiotniki przy socjalizmie coraz to nowe, lewactwo to samo. Dlatego jutro po dutki panie idę, a nie idę do Biedronki.
Rodzic2020.06.27 20:09
przecież sąd orzekł, że to prawda: https://wpolityce.pl/polityka/466279-wazne-postanowienie-sadu-ws-lgbt
PePe2020.06.27 20:04
Precz z tęczowym terroryzmem.
po 11 ....2020.06.27 20:02
Dzieci masturbują się już w łonie matki. Rozumiem, że ten protest dotyczy tego, że czekamy z edukacją aż 4 lata? Odpowiem. Trzeba poczekać. Edukowanie noworodka ... jest mało efektywne.
Anonim2020.06.27 21:20
Nie wiem co dzisiaj wciągnąłeś, ale twój kretynizm osiąga apogeum. Dzieci masturbują się w łonach matek? Kto ci wciska taki kit? I ty to łykasz? Ty masz dzieci? Chcesz 4latki uczyć masturbacji? Wiesz, że masturbacja u takich dzieci to objaw patologicznego rozwoju emocjonalnego? Najczęściej robią to dzieci niekochane, porzucone albo borykające się z problemami emocjonalnymi z którymi inaczej nie potrafią sobie poradzić.
Po 11 ...2020.06.27 23:56
https://seksuologbeztabu.pl/masturbacja-dziecieca/
Anonim2020.06.28 8:48
"Amerykańscy naukowcy" no i wszystko jasne... A te wspomniane wnikliwe badania "wyraźnych orgazmów" dzieci w 6 miesiącu życia, to kto przeprowadzał? Pedofili rekrutowano? I teraz bazuje na tym WHO? Łykaj, łykaj ten ściek, ale oszczędź innym.
Po 11 ...2020.06.28 10:16
Tu masz obiektywny artykuł napisany przez polskich naukowców: https://neurologia-dziecieca.pl/neurologia_51-43-46.pdf
Po 11 ...2020.06.28 10:30
Zastanawiam się jak bardzo krzywdzą dzieci katolicy, którzy przyłapawszy małe dziecko na masturbacji straszą je grzechem, piekłem, uschnięciem rączki ... to kolejna zbrodnia KK.
Ninel2020.06.28 12:55
Dla zezwierzęconych lewaków WSZYSTKO co ma znamiona kultury, obyczaju, wstydu, zasad, ogłady, dobra i piękna to "zbrodnia". Z wami nie ma co rozmawiać, bo to rozmowa z klocem betonu. Was trzeba powstrzymać.
Aga Dziedzic ❤️2020.06.27 23:57
Nie masz racji. Przyczyną dziecięcej masturbacji jest po prostu potrzeba poznawcza i chęć odczuwania przyjemności, jednak o ile dla osoby dorosłej ma ona podtekst seksualny, o tyle dla dziecka stanowi tylko jedno z wielu doświadczeń. Nie odbiera go ono w kontekście swojej seksualności.Dzieję się to do około 4 roku życia, później dziecko traci zainteresowanie tym, aż do czasu dorastania, kiedy to u nastoletniego dziecka dają o sobie znać hormony płciowe.
Po 11 ...2020.06.28 10:26
Jeśli to do mnie (nie za bardzo jasny jest ten system do komentowania) to masz rację. Pełna zgoda.
Aga Dziedzic ❤️2020.06.28 10:34
System komentarzy okropny i toporny. To, że Ty to wiesz, tego jestem pewna akurat, to było do Anonima, który ma swoją, chyba autorską, bo nie popartą niczym, teorię na temat przyczyn masturbowania się małych dzieci.
Jojo2020.06.27 21:26
Oho... czyżby pierwszy pedofil na frondzie dokonał coming aut?
Po 11 ...2020.06.28 10:36
Pomyliłeś mnie z jakimś biskupem na wesołej pielgrzymce do Ojca Świętego ...... "Zgodnie z prawem, obowiązującym w Watykanie, wiek uprawniający do współżycia seksualnego wynosi 12 lat. Oznacza to, że na terenie Stolicy Apostolskiej dorośli mogą odbywać stosunki płciowe z 12-letnimi dziećmi"
Po 11 ...2020.06.27 19:57
Środowisko KK uczy dzieci, że: 14-latka rodzi dziecko i jest to OK, że pedofilia księży jest OK, że ukrywanie pedofilii to obrona KK.
asd2020.06.27 20:57
Wskaż mi jedną wypowiedź czy dokument Kościoła mówiący że pedofilia jest ok. A jak nie znajdziesz to żądam przeprosin. Wszystkie kłamstwa będą kiedyś ujawnione i będziesz się wstydzić za siebie że przyłożyłeś rękę to siania nienawiści do Kościoła i niewinnych kapłanów którzy nie mają nic wspólnego z pedofilią.
Anonim2020.06.27 21:12
A może byśmy tak pogadali o pedofilii w Talmudzie... Np. taki link... http://stronyocalenia.pl/attachments/article/129/Pike_PedofiliaBrudnySekretTalmudu.pdf
Anonim2020.06.27 21:25
Ps. To jest dopowiedzenie do Twojej (@asd) wypowiedzi na uwagi kolejnego znafcy @Po 11 ...
Po 11 ...2020.06.27 23:49
A kto to jest "znafca"?
Po 11 ...2020.06.27 23:53
Wskaż mi choć jeden dokument podpisany przez Hitlera nakazujący holocaust. No????? Nie liczą się dokumenty, łosiaczku. Liczy się praktyka. KK instytucjonalnie wspierał, zacierał i ukrywał pedofilię kleru. Żadna inna instytucja tak nisko nie upadła.
Ninel2020.06.28 13:51
Jak na ten moment to wiadomo już OFICJALNIE, że od dekad na ogromną skalę, rząd RFN i Miasta Berlin na masową skalę "przekazywał" pedofilom dzieci, w większości takie za którymi nie miał się kto ująć i ich bronić. Albo nawet takie celowo przemocą odbierane rodzicom w celu przekazania pedofilowi. To sytuacja bliźniaczo podobna do Sprawy Grooming Gangs z UK, gdzie przez dekady szkoły, władze samorządowe, policja i instytucje publiczne ukrywały wielotysięczną skalę zorganizowanej pedofilii,. Osoby protestujące oraz ofiary były zastraszane i zmuszane do milczenia.
Maria Błaszczyk2020.06.28 2:43
W kwetsii dokumentów - był taki dokument, od niedawna nieobowiązujący, Crimen Sollicitationis, z instrukcją zastraszania ofiar i uniemożliwiania im zawiadomienia odpowiednich służb. Co do mówienia. Kościół nie umie mówić. Kościół nie ma ust. Więc nie ma "wypowiedzi Kościoła". Ale już jego przedstawiciela - jak najbardziej. I oni różne fajne rzeczy mówią. Po pierwsze wspomnijmy, że w Watykanie wiek przyzwolenia posniesiono z 12 lat dopiero za papieża Franciszka. Do tego różni zboczeńcy, tacy jak australijski ks. Ridsdale, któremu udowodniono gwałcenie 64 dzieci wyjasniał, że to było „boże dzieło”. Nasz rodzimy abp Michalik mówił, że owszem, pedofiia nie jest fajna, ale nie dlatego, że ksiądz krzywdzi dziecko - tylko dlatego, że dziecko krzywdzi księdza, wciągając go w grzech. W podobnym tonie wypowiedział się sąd biskupi, który nazwał ofiarę księdza, pana Milewskiego. ktory po raz pierwszy został zgwałcony przezksiędza w wieku 9 lat "wspólnikiem w grzechu cudzołóstwa". Gdy ks. Behhrend więził, katował, głodził i gwałcił 12-latkę tak, że popękała jej miednica, to jego kolega wypowiedział się, bo przeciez „Nie przesadzajmy, że to było znowu takie dziecko” - to ksiądz dr Jarosław Staszewski. No więc wszystko było ok, nieprawdaż? Zresztą, oprócz słów, są jeszcze czyny. A te są takie, że jak ksiądz gwałci dzieci, to przełożeni często bardzo dbają, by świeżego dziecięcego towaru im nie zabrakło, przenosząc ich z parafii do parafii i ze szkoły do szkoły... Ks. Kania, ks. Srebrzyński, ks. Hajdasz, ks. Pawłowicz, ten ksiądz ks. Piotr D., co go abp Nycz wyciągnął z więzienia obiecując "bezwzględny nadzór" w Pilaszkowie, a który następnie na oczach wszystkich sprowadzał sobie chłopaczków, i wielu, wielu innych... I te czyny najlepiej świadczą o tym, co Kościół uważa w tej sprawie.
Ninel2020.06.28 12:53
Dla lewaków wszystko to "zastraszanie", albo "zgwałcenie", nawet zagajenie do lasencji "masz balony jak melony". W szczególności zauważenie, że Człowieki LGBT głoszą Ideologię, wg lewaków to "odczłowieczanie". Hm, zapewne uwaga, że marksiści głoszą ideologię to też "odczłowieczanie". Osobliwe to stwierdzenie, przecież zwierzęta (ideał lewaków) nie tworzą ideologii. Nie spodziewajmy się po lewakach nawet elementarnej logiki. Spodziewajmy się TYLKO nienawiści ubieranej w coraz to bardziej wydumane słówka.
Maria Błaszczyk2020.06.28 13:08
Twoja nienawiść jest za to bardzo wprost... I nie, to chyba Ty masz problem z logiką; to nie twierdzenie, że jacyś ludzie tworzą czy głoszą jakąś ideologią jest ich odczłowieczaniem, tylko UTOŻSAMIANIE ludzi z ideologią jest ich odczłowieczaniem. A używanie nieistniejącego słowa "człowieki" w odniesieniu do ludzi jest zwykłym chamstwem. Ot, pokażesz, że nie zasługują nawet na normalne określenie "ludzie"...
Ninel2020.06.28 13:15
Uważasz, że Człowieki LGBT nie utożsamiają się z głoszonymi hasłami, postulatami i żądaniami? No wiesz, każdy utożsamia się ze swoim systemem wartości, religią, ideologią. ..... Mam takie spostrzeżenie - ideologia LGBT jest co do mechaniki bliźniaczo podobna do ideologii nacjonalistycznych. A więc aby ją powstrzymać, należy przyjąć optykę nacjonalistyczną aby zrozumieć i prawidłowo opisać wroga, a może i w końcu wymusić Porozumienie Pokojowe.
Ninel2020.06.28 13:25
Słowo Człowieki jest drwiną z fundamentalnego postulatu lewactwa, czyli powrotu do wspólnoty pierwotnej. Skoro uważacie, że tak lepiej, likwidując Kulturę I Etykę Ograniczającą, to szanuję ten wybór i używam słowa z sympatycznej bajki o Pingwinach i Królu Julianie.
cora2020.06.28 9:42
asd sprawdź ile lat może mieć dziewczynka, aby ja sprzedac starszemu mężczyźnie według prawa kościelnego.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.06.27 19:56
bardzo dobrze! tępić katolską średniowieczną zgniliznę i zacofanie!
Anonim2020.06.27 20:49
Ty Lesiu, wykłuwasz oczy Średniowieczem a sam siedzisz prawie w epoce kamienia łupanego. Sodoma i Gomora, mówi Ci to coś? He, he, he... "nowoczesny" się odezwał... Może zszedłbyś w końcu z drzewa?
Pagnus traditionis2020.06.28 8:10
Do [...] kret ... [...]. Misiu, jeśli czytasz cokolwiek poza treścią biletów komunikacji miejskiej i rozkładem jazdy tejże, poczytaj proszę więcej na temat średniowiecza oraz hasła w Słowniku Języka Polskiego - Warszawa 1982, t. 2 : chamski (1), po chamsku, chamstwo (1) - s. 249 i hołota (s. 751). Misiu - życzę owocnej lektury i zdolności do pogłębionej refleksji. Pozdrawiam
Viking2020.06.28 9:33
Jeszcze większa jest zabobonna średniowieczna judaistyczna sadystyczna sekta parchata mordująca od pokoleń ludzi po kryjomu i zwierzęta oficjalnie ku zabawie psycholi !!!
Zaneta2020.06.27 19:55
Ten kto sieje wiatr zbiera burzę ! Należy o tym pamiętac
Anonim2020.06.27 20:46
Tak samo mówili za dni Noego, tak samo i w Sodomie i Gomorze. Potem już nic nie mówili.
Lili2020.06.27 21:58
mówisz o lewackich agresywnych bandytach??damy rade nie maja szans z nami prawdziwymi Polakami.
Wybrany2020.06.28 9:31
Milcz goju