Szymon Hołownia na TT pochwalił się, że jego łódzka ekipa jest bardzo ekologiczna. Z banerów wyborczych tworzą torby z… tęczowymi uszami. Przypadek czy znak poprawności politycznej?
Hołownia zamieściła na Twitterze reklamę:
Zobaczcie, jakie super torby robią się z naszych banerów w naszej łódzkiej #EkipaSzymona 💛
— Szymon Hołownia Oficjalny (@szymon_holownia) July 2, 2020
Próbuję zachęcać do rozpoczęcia bardziej masowej produkcji, przeczuwam sprzedażowo - pamiątkowy bestseller! 🙂#Polska2050 ✌️ 🇵🇱 pic.twitter.com/khoT00uE5g
Kandydat na prezydenta z zachwytem odniósł się do pomysłu. Być może liczył także na olbrzymi sukces. Z pomocą przybyli niezawodni internauci.
Noooo i w końcu Szymon pokazał swoją tęczową naturę. Ty to jesteś taki drugi Kosiniak - jak zagrają, tak bedziesz tańczył. Ale od zawsze wiadomo, że jak ktoś/coś jest od wszystkiego, to jest do niczego.
— Natalia (@Natalijka_) July 2, 2020
Te kolory LGBT już mnie utwierdziły w tym,że jest Pan bezobjawowym katolikiem o,których dużo mówił ustami stygmatyczki i mistyczki śp. Katarzyny Szymon Pan Jezus przestrzegając,że taka postawa prowadzi do realnego piekła,które widziały święte dzieci fatimskie i Święta Faustyna...
— Zygmunt Michniewicz (@zygmuntmichnie1) July 2, 2020
Tylko zróbcie aktualizacje hasła z „Szymon ma mój głos” na „Szymon sprzedał mój głos”.
— Robin z Lasu (@LasuRobin) July 2, 2020
Wtedy wszystko będzie zgodne z prawda i idea będzie warta pochwalenia ☝️
ks/ Twitter