Wedle analizy „Polityki w sieci”, użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej wypowiadają się negatywnie o WOŚP oraz Jerzym Owsiaku.
- „Z analizowanych komentarzy wynika, że aż 60% treści wyraża negatywny stosunek do fundacji. Dominujące wątki krytyczne obejmują zarzuty dotyczące:
Braku przejrzystości finansowej (np. niewystarczających rozliczeń z zebranych środków).
Nadmiernych kosztów organizacyjnych fundacji, które zdaniem krytyków pochłaniają znaczną część zebranych funduszy.
Rzekomego upolitycznienia działań WOŚP, szczególnie w kontekście wypowiedzi Jerzego Owsiaka.
Osobistych korzyści Owsiaka, co wywołuje falę negatywnych emocji”
- czytamy.
Autorzy wskazują, że jedynie 40 proc. komentarzy w mediach społecznościowych wyraża wsparcie dla WOŚP.
📍 Temat: "WOŚP na zakręcie: Największy kryzys wizerunkowy w mediach społecznościowych od początku istnienia"
— Polityka w sieci (@Polityka_wSieci) January 2, 2025
➡️ Analiza wizerunku WOŚP @fundacjawosp w social media
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (#WOŚP) od początku swojego istnienia była jednym z najbardziej…