Agora jest właścicielem „Gazety Wyborczej”, kin Helios oraz stacji radiowych TOK FM i Radio ZET. W ostatnim czasie wiele mówiło się o pewnych problemach finansowych spółki. Nadzieją na ich przezwyciężenie była zmiana władzy.

- „Widzimy, że skończyła się zmowa spółek Skarbu Państwa przeciwko niezależnym mediom, w tym Agorze. Nie jesteśmy już bojkotowani przez spółki Skarbu Państwa na rynku reklamowym. Coś drgnęło, ale poziom tych wydatków w pierwszym kwartale jest na tym etapie raczej rachityczny”

- mówił w maju szef zarządu spółki Bartosz Hojka.

Teraz portal Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Kantar Media wskazuje, że państwowe spółki zaczynają już reklamować się w „Gazecie Wyborczej”, choć „na razie symbolicznie”. Od stycznia do maja Orlen wydał na takie reklamy 426,4 tys. zł, Alior Bank – 297 tys. zł a PKO BP – 9,6 tys. zł.